27 בספטמבר 2014

אוקטובר ורוד 2014 עם Estee Lauder




כמו בשנה שעברה, מגיע אוקטובר הורוד ומביא איתו  שפתונים ולקים ורודים יפים לעיניים. איכשהו שמחה ואבל לרוב מצטרפים יחד והורוד הזה הוא למען מלחמה בסרטן. הרי אין משפחה שהמחלה הארורה לא נגעה בה, ולא רק סרטן השד. שיתפתי אתכם אודות  האסון המשפחתי בניואנסים. היתרון בימינו - גילוי מוקדם יכול להציל חיים. לאסתי לאודר קולקציה אשר 30% מהכנסותיה יתרמו למטרה נעלה זו


Pink Ribbon הסרט הורוד הוא סמל בינלאומי למודעות לסרטן השד, מאז 1992 בכל שנה מוציאה אסתי לאודר קולקציה שהכנסותיה מיועדות להגברת המודעות ומחקר למציאת טיפול בסרטן השד. בישראל 30% מההכנסות יתרמו לאגודה למלחמה בסרטן.

גם השנה 2 פריטים בקולקציה - Pink Ribbon






      סט  Color Collection ובו תמצאו שלושה מוצרים מהדורה מוגבלת של שפתון Pure Color בגוון עז Dream Pink Raspberry ושני לקים בגוונים: Berry Hot ו Blushing Lilac הראשון מלא נוכחות והאחר עדין וסולידי - הלקים של אסתי נהדרים במראה ובפורמולה, סקרתי אותם לא אחת בבלוג. המוצרים ארוזים בתיק איפור בגוון ורוד עליו אני מהמרת כאידאלי לשמש כקלאצ' ליציאות, שיקפיץ כל הופעה.

      

     
     במהדורה מיוחדת הסרום New Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II 
     ראו סקירה כאן  ולצווארו מחזיק מפתחות ותליון בעיצוב חדש לקמפיין שנת 2014. הגוון הרוד מסמל את מאבקן של הנשים בסרטן השד והגוון הכחול למען הגברים הנאבקים במלחה זו ומהווים 1% מכלל החולים - (עד השנה שעברה סברתי שזו מחלה שתוקפת רק נשים).

קולקציית Pink Ribbon תימכר בלעדית בסופר פארם בסניפים בהם נמכרים מוצרי אסתי לאודר

קולור קולקשיין - שפתון ושני לקים במחיר 160 שקלים
סרום אדוונסד נייט ריפר  - בכמות 50 מ"ל במחיר 620 שקלים


אשר לי, לקחתי אחריות מאז השנה שעברה, עברתי ממוגרפיה שיצאה תקינה והלכתי ליעוץ גנטי שכן מסתבר שלא רק קרובת משפחה עם סרטן שד היא מדד לדרגת הסכנה. כמו שחתמתי את הפוסט בשנה שעברה אני חוזרת וממליצה לי, לכם וגם לכל בני משפחתי - לכו להיבדק, גילוי מוקדם מציל חיים.

מעבר לזה שורוד עושה לי את זה והוא לחלוטין הצבע שלי, לקנות איפור שתרומה בצידו, לנו הוא ביוטי ולאחרים תרומה מצילת חיים.








2.  



6 תגובות:

  1. נושא חשוב, נדלקתי על הסט הורדרד, מקסים!

    השבמחק
  2. מחר!!!!
    וגם אני נבדקת אחת לשנה.
    טפו!

    השבמחק
  3. מצדיעה לך, את אחראית, לרוב אני מקבלת תגובות של "אויש אני באמת צריכה ללכת להיבדק" גם אני הייתי שם, אז אני מבינה את ההדחקה

    השבמחק
  4. נראה חובה אחרי גיל 35 בלי קשר למה שמנסים להגיד לנו בפרסומת.

    השבמחק
  5. כמי שבקבוצת סיכון דרגה ראשונה אני אומרת שלא צריך הסטריה אבל כן אחריות. לא יודעת אם באופן גורף מגיל 35 אבל מודעות מאוד חשובה

    השבמחק