3 ביולי 2014

ביוטי סיטי טוקיו - עדכונים ומבצעים




ביוטי סיטי טוקיו אודותיה כתבתי כבר כאן לבית סופר פארם = יפן זה כאן. הפנינג של תלבושות, ריקודים, אוכל וקניות בנוסח המזרח הרחוק. הגעתי כאורחת לערב הגאלה ומאוד נהניתי.



להקת בנות הרג'וקו כל כך חייכנית ומלבבת שאין אחד שלא מבקש להצטלם איתן.

צילום אלירן אביטל


ההופעה המרהיבה של הבלט הישראלי בשלל תלבושות הקימונו שנתפרו ע"י מיטב אופנאי ישראל דוגמת ששון קדם, רונן חן, מיכל נגרין ועוד ועוד, במיוחד לאירוע.



סושי כיד המלך. ויש גם קפה למי שלא מכורי סושי (כמוני למשל), אתנחתא לאכול ולחדש אנרגיות לקניות ;).  5,000 ק"מ של אירוע יופי שטרם נראה כמותו בישראל ללא ספק. ביוטי סיטי פריז השאירה אותי עם טעם של עוד. טוקיו השאירה אותי פעורת פה פשוט WOW.

ביתן מרווח ויפיפה של לנקום

אם אתן ממהרות בואו עם רשימה מוכנה ודלגו בין הביתנים אך אם אתן באות להנות, קחו את הזמן, שלבו "הפסקת אוכל" או קפה. ב 8 בערב מתחיל המופע של הערב וזו חוויה אמיתית.



בכניסה או באתר ס.פארם תוכלנה להירשם להרצאות של מיטב אומני היופי והטיפוח בישראל דוגמת מיקי בוגנים, שלי גפני, סנגרה רינגלר ועוד ועוד. במותג הבית של סופר פארם LIFE קנייה מעל 120 שקלים תזכה אתכן במריחת לק.

משקפי השמש שלי לבית יוז'י יממוטו, תמיד אופנתיות

השקה לבושם החדש של המעצב היפני Yohji Yamamoto בביוטי סיטי בלבד מיוחד אקזוטי ומאוד לביש.




בשדה פרגים יקבל אתכן בביתן הראשון, הבושם IN THE AIR FLOWER לבית KENZO קנזו. הוא הבושם התורן שלי, לא מפסיקה להסניף אותו נהדר.


אל תפספסו את הבשמים של מייקל קורס. 3 בסדרה. ספורטי כשמו כן הוא ליום יום קליל. סקסי, נהדר וחושני. וגלאם ששמו אוצר את כל המחמאות שאפשר לתאר והוא הבחירה שלי.




CLARINS - קולקציית אביב קיץ הושקה בביוטי סיטי ויש גם מבצעים מיוחדים: 
טיפוח 20% הנחה על מוצר אחד או מוצר שני ב 50%. על קניה מסדרת מולטי אינטנסיב - קיט ממצורי הסדרה.
ומוצרים במחיר מיוחד דוגמת: ביוטי פלאש - 110 שקלים, מסיכת עיניים 99 שקלים ועוד



CLINIQUE הגדילו עשות ומיקמו שני ביתנים האחד רגל השקה בלעדית בסופר פארם.  מברשת ניקוי הפנים המבטיחה שעשתה עליה  Clinique Sonic System Purifying Cleansing Brush, לניקוי מושלם של העור בשילוב שיטת 3 השלבים, אתנסה ואעלה סקירה מלאה.



REVLON פונקתי בקעקוע נחמד (יורד במים). כל אחת יכולה, בקניית מוצר מבית רבלון. בקניה של 99 ש"ח ומעלה מתנה מסיר איפור ומי שקונה ב 129 שקלים תאכל לקנות שפתון ג'אסט ביטן ב 20 שקלים בלבד.



LOREAL PARIS - יעוץ אישי באיפור וטיפוח, תמונת מגנט למזכרת והנחות בלעדיות דוגמת: סט צלליות קולור ריש ב 55 שקלים, שפתון מהסדרה ב 50 שקלים, סדרת מוצרי ניקוי פרפקט קלין ב 30 שקלים ועוד.



השקעה מדהימה נעשתה פה, מעל ומעבר לכל דמיון בעיצוב המרחבים, באסתטיקה. כ 50 מותגים משתתפים. ממש מסחרר לדוגמה הביתן הצבעוני של פופה בעל הסימן המסחרי הלו הוא הצבע האדום.



הביתן המושלם של בורז'ואה, אל תפספסו את המסקרה החדשה ואת שפתון הקטיפה, 8 גוונים מושלמים, כשלדעתי 1, 2, 4, וגם 7 מובילים. לדעתי הביתן הכי פופולרי אצל נערות ישראל.



Soft Touch משיקים פינצטה חדשה Soft touch by la-tweeze אותה תוכלנה למצוא על המדפים לקראת סוף חודש זה. בקנייה של פינצטה/קניה ב 99 שקלים תקבלנה טיפול גבות במתנה. לי היה העונג לקבל אותו מידי טייגר בכבודו ובעצמו, איש עדין, אומן בעל חוש הומור נהדר וקוסם אמיתי - 2 הגבות נראות אותו הדבר...




SHISEIDO גולת הכותרת, הביתן של שיסיידו שלצידו גן יפני מלבב. אל תפספסו. אפשר לשבת שם להרגע ולשתות את הקפה. השקת סדרה חדשה לדור ה Y  (סביב גיל 25-35) בביוטי סיטי - IBUKI בסדרה ניקוי, קרם/תחליב לחות  וקרם עיניים. פוסט מפורט בדרך.



ואפילו הנאה שאינה תלויה בדבר, פינת הדרכה לאוריגמי - קיפולי נייר. כילדים כמבוגרים כולם נהנים. לא את הכל הספקתיי לצלם ולא בכל הדוכנים הספקתי לשוטט. בשאיפה לביקור השלמות בביוטי מחר.

וודי אלן התחיל בלונדון, המשיך בברצלונה, נדד לפריז ועבר לרומא. ביוטי סיטי פתחה בפריז שהשאירה טעם של עוד, עברה לביוטי סיטי טוקיו המדהימה, אני פה מנסה לנחש מה טומנת לנו ביוטי סיטי בשנה הבאה... 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה