7 ביוני 2014

מוצר השנה שלי 2014




גילוי נאות: הוזמנתי כאורחת אירוע מוצר השנה ואולם המוצרים/מותגים המוזכרים בפוסט רובם ככולם פופולריים אצלי בבית והתנסיתי בהם התנסות מוצלחת. השנה הוזמנתי כביוטי בלוג ואולם באותה מידה יכולתי להגיע לסקשן אחר ולהזדהות עם הבחירה בהם כדוגמא: סטיביה - הממתיק שאני מחזיקה (לאורחים). פסטרמה של יחיעם - המועדפת אצלנו. הזיתים של זיתא - לימון כבוש (נאכל אצלנו כחטיף). לחם שיפון הארץ הוא המתחרה של שמו וארקפה ממדף הסופר ועכשיו גיליתי את אחיו - שיפון קל, קל במשקל וגם בקלוריות. יכולתי להמשיך עוד ועוד אבל אחתום בשניים, האחד קופות השירות העצמי של שופרסל - גאוני! והשני - מילקישייק - עד עכשיו נמנעתי מלאכול מילקי כי אכלתי רק את הקצפת. בשייק - זה שמנתי ומטריף - מן הסתם לא מעט קלוריות אבל שווה. בתחום היופי ישנם מוצרים נהדרים שלא השתתפו/הוצגו במוצר השנה ובשביל זה יש בלוג כל השנה...



מוצר זהב:


AHAVA - DEAD SEA OSMOTER™ CONCENTRATE


הסרום הנהדר של אהבה אכן ראוי להיקרא תגלית. דגמתי אותו בתחילת השנה ואף סקרתי אותו בבלוג. הוא כל כך מוצלח שאומץ ע"י כמתנה מפנקת למי שחפצה אני ביקרה. אני כבר בבקבוק השני. 

תמצית מרוכזת של מי ים המלח מכילה מגנזיום, סידן, אשלגן וברום המסייעים לתפקודו האופטימאלי של העור. מדעני AHAVA הגדילו את רמת ה- Osmoter™ פי שלושה שכן"לריכוז המשולש יש השפעה מגוננת על העור וגם השפעה חיובית על שתי פונקציות תאיות חיוניות הקשורות ישירות ללחות ולזוהר של העור." עוד הוסיפו שמן ארגן, רכיב מרגיע ייחודי, ותמצית של אצות חומות  לשפר עוד את האנרגיה התאית ואת זוהר העור. טכנולוגיית פולימרים חדשנית עוטפת את הריכוז המשולש של ה-Osmoter™ ויוצרת סרום משיי, שקוף ודמוי ג'ל המחליק בקלות אל תוך העור. הנוסחה שנובעת מכך, העומדת להירשם כפטנט, מיטיבה עם שתי פונקציות תאיות חיוניות: מערכת מים תאית ומערכת מחזור תאית שניזוקו עקב הגיל והסביבה. התוצאה הניכרת לעין בעור היא לחות מיידית, זוהר וצלילות העור, כך דבר היצרן.

כמו בתיאור היצרן הסרום מחליק כמו משי על העור ונספג אל תוכו במהירות, מענג ומקל לשימוש בבוקר כבסיס לאיפור, לקחת גודל אפון קטן' מספיק לכל הפנים. אריזת משאבה חסכונית ואסתטית, הריח מאוד נעים העור מלא לחות וניתן לראות זה עלפי השלמות בה יושב עליו המ.אפ, נעים לי להביט בפני בבוקר, העור אכן נראה קורן = מראה צעיר יותר. אני מקפידה לשים סרום יום יום, בעיקר בלילה, שכן לתחושתי הסרום ממשיך פעולתו גם מעבר לשעות השינה. בבוקר אני מעדיפה כמה שפחות שכבות בהתארגנות ויודעת שחבל כי הוא בסיס נהדר ליעילות מקסימלית של הקרם. יש שמסתפקות בסרום בלבד. ניסיתי זאת כמה שבועות וגיליתי שהעור לא לח מספיק. 

את הסקירה המלאה תמצאנה פה. למידע נוסף חפשו AHAVA בבלוג, הצטרפו לעמוד המותג בפייסבוק פה או הכנסו לאתר כאן





REVLONColorStay Ultimate Suede


שפתון עמיד ומאט - בעבר לא כוס התה שלי, היום יותר ויותר. ולא לחינם אוהבת את הנוכחי של רבלון אשר נסקר כבר בבלוג בעבר. הוא חמאתי ונעים על השפתיים, נותן פייט ראוי לנשנושים ואוכל ולא מייבש את השפתיים. 

אולטימייט סוויד מגיעה באריזת גליל קומפקטית צבועה בגוון השפתון. המכסה שקוף מה שמאפשר לראות את הגוון המדוייק. שמנה לב לשמוע את "הקליק" לסגירה בטוחה. חיתוך האלכסון מאוד אהוב עלי, מקל על מריחה מדוייקת, גם המדבקה המגנה על הגיינת המוצר כדי שנדע שאנו הראשונות לפתוח אותו, מוסרת בלי להשאיר עקבות דבק, תענוג.   נוסחה עם אלוורה חמאת שיאה וויטמין לטיפוח השפתיים, לחות מתמשכת ועמידות ל 16 שעות בגימור מט - כך דבר היצרן.

כשאומרים מאט/עמיד - האסוציאציה היא יובש, לא הפעם. בהנחה שהשפתיים שלכן אינן סדוקות ויבשות מלכתחילה. משיחה מלטפת ברכות ולחות נעימה על השפתיים, כמו באלם או מוצר טיפולי מפנק, הרגשה לחותית שנשארת. פיגמנט עשיר במראה מאט, אך עם נוכחות, לא דהוי או אפרפר. ניתן ורצוי לבנייה בשכבות. שאפו לרבלון על האריזה, הגוונים, הרכות הנעימה בשפתיים והעמידות המצויינת. אם רק אנשנש ולא אאתגר אותו בארוחת צהריים מלאה הוא יחזיק לכל היום כולל קו השפתיים הפנימי. אך עם ארוחה דשנה, אשאר עם מסגרת השפתיים ואדרש להסיר ולמרוח מהתחלה. 

את  הסקירה המלאה תמצאנה פה (שמנה לב למסקרה - Lash Potion). תוכלנה להצטרף לעמוד המותג בפייסבוק כאן.




Dr.Ficher - Sebo Right

כמו ב2013 גם השנה דר' פישר במקום של כבוד במוצר השנה. קשה לי להאמין שיש בית בישראל שאין בו מוצר של דר' פישר. גידלתי את ילדי עם מוצרים שונים של המותג . בראש ובראשונה מסנני קרינה. גם היום בתחום הטואלטיקה תמיד תמצאו בבית מוצרים שלו, קרם גוף, מגבונים להסרת איפור, ג'ל ניקוי לפנים, סדרת יאנג וסדרת WHITE הנפלאה., פה המקום לביטוי "קצרה היריעה מהכיל" אז מי שסקרן, מוזמן להזין "פישר" בתיבת החיפוש מימין למעלה אצלי בבלוג ולהתרשם. 

סדרת SEBO RIGHT - לטיפול והרגעת עור רגיש מגורה ואדמומי - הנוטה להתקלפויות, יחד עם אנטי אייג'ינג  להגנה מנזקי השמש - בקרב נסיינים נמצא כבר לאחר שבועיים כי חלה ירידה ברמת הגרד, הפחתה באדמומיות העור ועליה ברמת הלחות. הסדרה מותאמת לעור רגיש במיוחד כך דבר היצרן. 

אין לי רגישויות מיוחדות בעור או נסיינית לעור רגיש במיידי אולם מהיכרותי את המותג כפי שכתבתי מעלה, המוצרים טובים אחד אחד, הנגישות שלהם גבוהה ברשתות ובפארמים, המחירים הוגנים וגם המבצעים תכופים. כך שיש לי הציפייה שהוא יאמת מה שמבטיח. אסקור אותו בהמשך בבלוג. בסדרה תמצאנה: קרם יום 30SPF, קרם לילה וג'ל מקציף לניקוי עור הפנים.



HAWAII - Brilliance Black

הפרזנטציה שהוגשה ע"י מרצה בעלת שיער שופע ומהמם, היתה כה מעניינת. לא הייתי מודעת עד כה כמה מחשבה מושקעת בחומר שנועד לנקות/ליפות את שיערנו. יצאתי עם תובנה וגם עם סחרחורת מהריחות הנפלאים. גיליתי גם שלמרות שהמותג הוא משלנו הוא מבוסס על ידע ונסיון של חברה גרמנית כה מוצלחת - שוורצקופ העולמית. 

שמפו ומרכך Brilliance Black לברק קורן פותחו במיוחד לשיער כהה - הפורמולה העשירה עם תמצית ליצ'י מזינה ומחליקה באינטנסיביות את מבנה סיב השערה וחושפת את הברק הטבעי של השיער הכהה. לשיער חזק יותר, גמיש ומלא ברק קורן! כך דבר היצרן.

השותף הוא היחיד בעל שיער כהה בבית (אם להתעלם ממה שמאפיר בצדעיים) ועל כן הוא שפן הנסיונות.  הוא חופף את שערו כל בוקר, מרגיש רענן ומאוד מתלהב מהניחוח.  כעת מקנאה בבעלות שיער כהה שכן עבור אותו המוצר לשיער בלונדיני ולאו דווקא בריח כה נעים אשלם במספרה פי עשר!



חידוש אחד ששבה את ליבי ולמרות שאין לי עדיין התנסות בו מרגישה צורך להזכירו הוא - אבקמול - אבקת גרגרים של פרצטמול. מסוג הדברים של "איך לא עשו את זה קודם". עד כמה שהבנתי אין אפילו צורך במים. . מתנה עבור מי שאינו מסוגל לבלוע כדורים.  חד פעמי, קל לנשיאה בתיק ואפילו הטעם בסדר - יש לילדים 250 ויש למבוגרים 500 - WOW

ישנם לא מעט מוצרים קבועים אצלי בבית שראויים לתואר מוצר השנה, אבל אין ספק שצריך להתמקד ולשם כך מתכנס צוות גדול לבדיקות והשוואות. אני לא הייתי מתנדבת להיות במקומם, זאת עבודה קשה. אבל אני אישית בהחלט שמסכימה עם כל בחירה ובחירה שהזכרתי ועם לא מעט אחרות.

אז...להתראות במוצר השנה בשנה הבאה.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה