17 באפריל 2014

RENUAR CENTER




המותג RENUAR קיים כבר 20 שנה, מאז הוקם ב 1993. החיבור שלי אליו היה מיידי, בשל הגזרות של מחמיאות לגזרתי, בשל העדכניות שבו, המחירים הנוחים והנגישות הרבה לחנויות הרשת הפרושות ברחבי הארץ.



רנואר מן הביאה גם את השותף לפתח החנות, אני קניתי לו וכשהוא בא להחליף, הציץ ונפגע. עם הזמן גם היורשת הצעירה הצטרפה, וכך הדבקתי גם את משפחתי וחברותי, באהבה למותג אופנה ישראלי איכותי.



פתיחת חנות הקונספט המרהיבה בדיזינגוף סנטר, תל אביב, היוותה סיבה לפוסט אופנה נוסף בבלוג. אופנה ישראלית, עכשווית, המביאה את כל הטרנדים האוניברסליים. היתרון הוא שאין אלה פריטים לעונה אחת, אלה כאלה שנשארים.



החנות גדולה ויפה, כזאת שבא לך לאסוף את הכל. אהבתי את הגודל, העיצוב והאוירה, שהעליתי לפייסבוק סטאטוס "אמריקה זה כאן".



יש גזרות קטנות וצמודות ויש שמאלות וגזרות שיתאימו לגוון מידות. צריך לשוטט להתרשם וסבלנות למדוד. פסטלים ולבנים לצד פרחוניים. אין מנוס מחולצות הבטן. תיקים, נעליים ואקססוריז משגעים.




ועוד לא דיברתי על האופנה לבנים. ועל היחס הנעים והאדיב. אז נכון שאין כמו סניף הבית, הקרוב אליכם בו כבר מכירים אתכם אבל... אם בא לכן להזדנגף, ללא ספק חנות ראשונה ברשימה, חנות הקונספט החדשה של רנואר בסנטר.



יש גם בשורה: הקיץ משיק המותג, קולקציית בגדי ים הכוללת כ 70 דגמים בטווח המחירים 40-100 שקלים. אלה ישווקו ב 118 חנויות הרשת. בר פאלי, דוגמנית ושחקנית בינלאומית  תוביל את הקמפיין.



טעימה מהארון הפרטי: סוודר צמר וגופיות תחרה (יש בכל הצבעים)


מכנסיים...אלגנט וגם ג'ינס



של השותף...

עם אמא


לרנואר יש פינה חמה בלב: שבועות חיפשתי אחר שמלה הולמת עבורי לחתונה של אחותי בשנת 2007, ללא מוצא. בסוף התברר שהיא הייתה שם כל הזמן מול עיני, על הבובה בחלון הראווה בחנות RENUAR  בקניון מלחה. טפטה כסופה מבריקה בגזרת צוארוון סיני.


ואתם כמוני חובבות מוצגים ישראליים? יש לכן בגד מועדף משל רנואר? שתפו










2 תגובות:

  1. יש לרנואר יציאות נחמדות, לדעתי הם קצת יותר מדי יקרים.

    השבמחק
  2. נוטה לחלוק עלייך, האם יצא לך להיות העונה בחנויות הרשת? ליחסית למי? מה גם שהבגדים שלהם לא לעונה אחת כמו רשתות מקבילות אלה לשנים.

    השבמחק