6 באפריל 2014

0PI & The muppets - most wanted




אני אוהבת לקים ואוהבת את החבובות (מי לא?)  OPI שיש לה שיתופי פולה משמחים עם אייקונים בעולם המוזיקה, הבידור והתרבות, הרימה שוב שיתוף פעולה עם החבובות בסרט ההמשך "החבובות מבוקשות". עשיתי קצת שמיניות והתייצבתי להשתתף בחגיגה. חובבת קולנוע ועל כך תעיד הפינה בבלוג. אבל באותה מידה ואפילו יותר שונאת ספויילרים. אז בסקירות שלי משתדלת שלא יהיו כאלה.



החבובות מבוקשות זה סרט למבוגרים - זו הכוונה המקורית של יוצרן ג'ים הנסון. ילדים ונוער ייהנו, אבל את הבדיחות השזורות בתסריט אנחנו נבין. מחזמר שובב עם כל הדמויות המוטרפות שאנחנו אוהבים: קרמיט הצפרדע, מיס פיגי, ,חיה, גונזו הגדול ופוזי הדוב, עם שלל חברים, במסע הופעות בבירות אירופה.



הוליבוד של פעם, סגננות מוזיקה מכל העשורים ועד 2014, דיסקו, ריקודי שורות, רומנטיקה בבדיחות שיביאו אתכם לצחוק עד דמעות. בקהל נשים, גברים וילדים, הצחוקים נשמעו מכל עבר ובכל גיל.



סיפור עלילה משובץ סלבס ושחקנים ידועים המבליחים לתפקיד אורח, מתח משעשע. הומז' לסרטי עבר ידועים שהפיל אותי לרצפה. שמלה אחת מדהימה של מעצבת אלמותית. סרט מלא עונג ואהבה..  גם בני הזוג יהנו. חבובות זה כיף ולקים זה סופר כיף.



8 לקים בקולקציה אביבית, רומנטית (ורדרדה) ויפה, (לרגע חיכיתי שמיס פיגי תושיט יד ענוגה מרוחה בלק של OPI ;) ). קשה מאוד לבחור.  גליטרים כל כך עושים לי את זה, קבלו את השלישיה הפותחת:



Gaining Mole-mentum 
לק שקוף משובץ בקרעי גליטרים בזהב, כסף וורוד חיוור. לא יעמוד בפני עצמו אבל ישדרג לקים רבים במגירה. שכבה אחת תקשט את הציפרניים בשפע גליטרים נוצצים אה סימטריים. מומלץ להניח טופ מעל. אחד המיוחדים ביותר שנתקלתי בהם לאחרונה.



OPI Let's Do Anything We Want 
בואו נעשה כל מה שאנחנו רוצות - השם של הלק כבר עושה חושק לעוט עליו ולמרוח אותו. לק שקוף משובץ גליטרים. כבר ראינו לקים מנוקדי גליטרים בורוד ולבן, הריבועים הלבנים מיפייפים מייחדים ומשדרגים. אפשר להסתפק בשכבה אחת, אני אוהבת שתיים. טופ מעליהן ואפשר ללכת להשתובב ולהשתולל.




OPI Kermit Me to Speak
ואכן הלק מדבר בעד עצמו - דואוכרום יפיפה שבתחילה חשבתי שדומה לאחרים מקולקציות קודמות אך שמחתי לגלות שהגוון השולט בו הוא ורוד מוזהב. שוקלת אותו כלק לערב החג. 

את הלקים של OPI, במחיר 65 שקלים האחד תמצאנה בסניפי רשת APRIL ובמכוני היופי.





ואתן, חובבות של החבובות? יש לכן לק מועדף מהקולקציה? שתפו





2 תגובות:

  1. אוי מושלם! גם החבובות וגם קולקציה כזו... ביג לייק!!
    מתה על השלישיה הפותחת שלך :-)
    נשיקות דארלינג וסופ"ש מקסים <3

    השבמחק
  2. תכלס מושלם. גם אני מתה עליה, 2 בידיי נשאר לי להשלים את השלישי
    חג אביב שמח יקירה

    השבמחק