25 בפברואר 2014

"חדשות בהפרעה" סרט קולנוע




הקומדיה המוטרפת - "חדשות בהפרעה" (באנגלית: ANCHORMAN2-"קריין החדשות-האגדה ממשיכה") היא חלק 2 של הסרט "והרי החדשות". מי שראה ואהב את הסרט  הקודם, יכול לדלג על הפוסט ולהזמין מיד כרטיסים. "חדשות בהפרעה" אם לא עולה על קודמו, לבטח לא נופל ממנו.

הסרט מיועד למי שאוהב צחוק בריא והומור מוטרף. גם מי שלא ראה את "והרי החדשות", יוכל להנות מ"חדשות בהפרעה" שכן יש "מספר" בסרט ( VOICE OVER) המשלים את החסר.הסיפור מתרחש בשנות השמונים על התלבושות האקסטרווגנטיות ומספר את ירידתו ועלייתו של מגיש החדשות רון בורגונדי (ויל פארל האגדי - חפשו את הסרט "מעבר לכל דמיון ותבינו איזה שחקן ענק הוא) אשר מאבד את הקריירה שלו ואת משפחתו וזוכה בהן מחדש. לצידו כאשתו כריסטינה אפלגייט (נשואים פלוס)

רון וחבורתו: סטיב קארל (בתול הן 40, המשרד), פול ראד (הדייט שתקע אותי), דיוויד קוצ'נר (בתול בן 40) הם טיפוסים לא שגרתיים, אין להם פרות קדושות, יורים בדיחות בקצב מסחרר, לא ממש עדינות בלשון המעטה. לא העלילה היא העיקר פה אלא ההשתטות של הגיבורים והבדיחות בקצב של מכונת ירייה, לעתים ביזריות ועדיין נצחק בין אם נרצה או לא.



גם אזכור ישראלי משעשע יש בסרט, וגם אהבה לבעלי חיים. אבל אני לא בעד ספויילרים אז אשאיר אתכם סקרנים. לזכות המתרגם יאמר כי התרגום מעודן משהו ולא מביא את הבדיחות במלוא "גסותן". נהניתי מאוד מהפסקול המשובח!

הסרט משופע כוכבים מפורסמים ואהובים. עשר דקות הסיום של הסרט שדרגו את הסרט פלאים והשאירו אותי על הרצפה מחזיקה את הבטן שמא תנשור מרוב צחוק.



כסרט מצחיק הוא בול מה שציפיתי. למי שמתחבר לסוג ההומור - הומור בלי מטרה, בדיחות טיפשיות שמצחיקות, מאוד מצחיקות. למי שיכול להשתחרר ובלי ציפיות להתרווח אחורה ולהשתטות יחד עם רון וחבורתו, מובטחת הנאה צרופה עם צחוק בריא ומוטרף עד כדי כאב.

הסרט יעלה ב 27/2/2014 - יום ה' - בכורה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה