31 בינואר 2014

FLORMAR Lifting Foundation & Concealer




LIFTING FOUNDATION

מייקאפ ליפטינג לבית Flormar - אם תנהגו בו כבוד ותשקיעו מעט - הוא יחזיר לכם אהבה. אריזת שפופרת בשחור וחום פשוטה למראה, בעלת מכסה כסוף מבריק הטומנת בחובה הפתעה נהדרת - משאבה, חסכוני וסטירילי - כמו גם נוחות הנשיאה בתיק.



מ.אפ נוזלי מועשר בלחות ורכיבי אנטי אייג'ינג. מעניק כיסוי מלא, מיצוק העור ומראה מואר וקורן, תוך סיוע לטווח ארוך במניעת היווצרות קמטים. מועשר ב SPF20, כך דבר היצרן.

צילום יח"צ


8 גוונים בסדרת הליפטינג - מומלץ לבחור היטב את הגוון המתאים, אני תמיד בעד לדגום ולהתנסות בחנות לפני שמחליטים. התלבטתי ולבסוף בחרתי לי בבהיר ביותר 01 תוך ידיעה שאוסיף עליו פודרה עם צבע. היו זמנים שאמרו שמ.אפ חוסם את "נשימת" העור. היום מייצרים עבורנו מ.אפ שהוא מוצר איפור וטיפוח כאחד ולא סתם טיפוח, אלא תוך מניעת קמטים והכלת מקדם הגנה - מצויין
אם תשאלו למה כוונתי תשקיעו מעט - פריימר והנחה בעזרת מברשת איפור למ.אפ או ספוגית.

הנחתי את המייקאפ ישירות על העור. כל כמה שאני מעדיפה להניח מ.אפ נוזלי בעזרת האצבעות,  זה לא נראה מוצלח. אם בשל הלחות שבו,כאילו נספג לתוך העור והנקבוביות ואם בשל ה SPF . פלומה אינה נראית כלל שזה נהדר.



אז השקעתי קצת (יחסית לעצמי) - הנחתי פריימר ומעליו במברשת את הליפטינג מייקאפ, כמו מעסה אותו בעדינות אל העור. כיסוי בינוני עד מלא, ניתן לבניה בשכבות למראה חלק. הפיגמנט של המ.אפ לא רק שלא מתכהה, אלא אפילו מבהיר מעט והעור נראה חי ומואר וגם מרגיש נעים, לחותי ורך למגע -  יחזיר לכן אהבה - כבר אמרתי. הוספתי פודרה עם גוון ברפרוף על כל הפנים, העור נראה טוב מאוד, ליפטינג כאמור והעמידות יפה 7-8 שעות לערך. נותר רק לבדוק אותו כחום הקיץ.



LIFTING CONCEALER

אריזה פשוטה בשחור וחום, שפופרת דקה עם מכסה כסוף מבריק ופיה בעלת פתח קטנטן חסכוני ואסתטי, נוח לנשיאה בתיק לשם תיקונים. כיאה לקונסילר, מוצר איפור שנדרש לעבוד איתו טיפין טיפין עם חומר מועט. 

.

5 גוונים במרקם נוזלי עשיר בלחות, ממזער תופעת קמטוטים, כיסוי מלא, אפקט מיצוק מיידי עם SPF20. מסייע בחידוש תאי העור סביב העיניים והזנתם, למראה צעיר ורענן. כך דבר היצרן

לא אחת אני "מתחמנת" ומשתמשת במ.אפ/ביבי התורן כקונסילר כשהמרקם מאפשר. קונסילר נדרש לי כשיש פצע סורר בולט, לכיסוי פגמים, על שקיות/כהויות בעיניים (אם כי לשקיות אני מעדיפה "עט הייליטר").



הקונסילר ליפטינג של פלורמר התגלה כמוצלח - כיסוי וטיפוח לאזור העיניים כולל SPF20 שזו מעלה נפלאה. בחרתי את הבהיר מביניהם שישמש לי במקביל לגוון המ.אפ . המרקם סמיך דיו וקל לעבוד איתו, מרגישים את הלחות בעור בעת ההנחה וזה קריר ונעים. נטמע בעור ומשתלב במרקם המייקאפ על העור. כמו המייקאפ גם הקונסילר מוצר איפור שיחד עם האיפור הוא גם מטפח. מוצר מנצח!


המותג פלורמר שסקרתי כבר פה נשא חן מההתחלה. מגוון גדול של מוצרים וצבעים, הפיגמנטים מצויינים ושפתונים בהמון מרקמים וגוונים. שפתון הדגל שלהם Revolution Lipstick   כשמו כן הוא - מכיל אבקת יהלומים יחד עם חמאות טבעיות כמו קקאו אפרסק ושיאה לכיסוי מלא כך דבר היצרן.



אריזה מסורבלת משהו בשחור לבן,  16 גוונים מפתים - היקר ביותר בין השפתונים. 11 האדום מושלם קרץ לי מהסטנד, אבל עוצר השפתונים שגזרתי על עצמי ב 1 לינואר שנה זו השאירה אותו הפעם על המדף.

את מוצרי פלורמר תוכלנה למצוא בחנות הדגל בקניון השלום עזריאלי בתל אביב בקומה השניה

מייקאפ ליפטינג בכמות 30 מ"ל במחיר 80 שקלים
קונסילר ליפטינג בכמות 12 מ"ל במחיר 55 שקלים
שפתון רבולושן בכמות 3 גרם במחיר 55 שקלים


*הפריטים שבחרתי התקבלו לשם סקירה.



ואתן, יש לכן מוצר מועדף משל פלורמר? שתפו











2 תגובות: