28 בנובמבר 2013

DALI WILD - PERFUME





מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי מנומר. הכל לבשתי כבר, גרביון, שמלה, חצאית קטיפה שלא עזבתי עד שכבר התפוררה.

גופיה                           שמלת מקסי                   חולצה


אהבתי בניואנסים, גופיה מבצבצת מחליפה סולידית, חולצה מנומרת לתפארת עם מכנס ג'ינס, מעיל עם צאורון מנומר

הצצה לאוסף הצעיפים
תיק, צעיף זרוק על לבוש בגוון אחיד, אקססורייז וגרביים בשלל גוונים.

תיק 

תיק קטן גדול שנסע איתי בכל העולם, קומפקטי נוח ומקפיץ כל הופעה.


כמובן שגם בציפרניים. עכשיו כשאני חושבת על זה, רק מעיל מנומר כולו או מכנס טרם דגמתי.

שעון מחו"ל שנקנה לי ע"י חברה "ראיתי אותו ואמרתי זו אפרת"
וכך כשראיתי את תמונת הבקבוק של הבושם החדש לבית  סלוודור דאלי, היה לי ברור כי זו רק שאלה של זמן עד שהוא יהיה שלי.



בבושם בד"כ הניחוח הוא שמוביל אותנו, בבחירה ואם האריזה משובחת זה בונוס. אז החלטתי להאמין שליצירת אומנות שכזו, גם הניחוח חייב להיות כובש.



האריזה קלאסית בכסף מטאלי ורמז לעיצוב הבקבוק בפרינט המנומר על הדפנות. הבקבוק הרבוע "צועק"כולו דאלי השפתיים המוטבעות על הזכוכית השקופה, הסמל המסחרי  על בשמי הנשים לבית דאלי (למי מאיתנו לא היה בושם "השפתיים של דאלי?" Laguna שתקום). בדופן חתימתו המסולסלת של האומן הציורי ובגב פרינט מנומר שובבי משהו.



בראש הבקבוק מתנוסס סמל הנשיות - פקק זהב מוטה הצידה מגולף פרחים. קנקן יפה מקורי ומיוחד מאין כמוהו תסכימו איתי?



תווים עליונים פרחים לבנים הדרים פיקנטי וגרדניה. לב הבושם פרחים לבנים יסמין מגנוליה ומושק ותווי הבסיס עצים אקזוטיים כך דבר היצרן.

ולמרות שחג חנוכה פה עכשיו לא הכנסתי אותו למגירת הקנקנים, אלה פתחתי, התזתי והוממתי. אומרים שרושם ראשוני מטעה? אז ככה. הריח הראשוני, חזק משתלט על החדר  אבל בתו שני, מתפתח ריח פרחוני נהדר,  הסוג שכולם יבחינו בך, נשי. שישאיר שובל אחרי שתעזבי את החדר, מתאים לכל שעות היום. כזה אני אוהבת.



הבושם מגיע כ E.D.T. עלי הוא עמיד 5-6 שעות. שומעת את השאלה מהדהדת "יש לך הסכם בישום עם השותף, אישר?" אז כן, הוא הריח כשהתו השני כבר פורח ופסק חזק ונהדר. כבש אותי הבושם הזה, במראה, בניחוח, בהעזה

ההפתעה שעוררה שאגות פראיות לגמרי היא המחיר - 149 שקלים בלבד. נותר לי לשים עלי פריט מנומר, להתיז את הניחוח ולתת לצד הפראי שבי במה.



ואתם, מחוברות לצד ה"פראי" שלכן, חובבת מנומר? שתפו

  

24 בנובמבר 2013

LOREAL PARIS - Collection Privee, Revitalift & Solution Micellaire




נחמד לכתוב פוסט על מותג אחד, כמו CARELINE כאן או DIOR פה. כמו שאתן יודעות אני אוהבת מאוד טיפוח בישום ואיפור, לא מכורה חלילה, רק חובבת ;) כותבת עכשיו על לוריאל פריז הפופולרי מאוד בשידה שלי. כתובנה לוריאל בתיבת החיפוש והתרשמנה


 Eva Lonoria       &         Doutzen kroes

אחד הגוונים שבו לטעמי קשה למצוא את "האחד" הוא גוון ה NUDE.  שיהיה טבעי, לא ימחק את השפתיים ויאיר את הפנים. סדרת סדרת קולור ריש  הביאה לנו הפעם, סדרה במהדורה מוגבלת אשר בארה"ב הושקו שפתון ולק בהתאמה,על הלקים הנהדרים של קולור ריש כתבתי כאן, ארצה עלו ארבעה שפתונים.





4 גוונים לארבע דוברות (יפיפיות) של לוריאל הושקו פה בקולקציה Collection Privee שיחודה התאמה לגוון העור והשפתיים. ג'ניפר לופז הלטינית היפה, דויצן קרוז בעלת היופי האמריקאי, פרידה פינטו העדינה ואווה לנגוריה "עקרת הבית" הסקסית. לכל אחת הותאם ניוד ההולם את גווני עורה.




האריזה בשחור מט אלגנטי, נאמנה לעיצוב של קולור ריש בתוספת חתימתה של הדוברת בחזית השפתון. הסגירה בכוון אחד בלבד.



אילו הייתי צריכה לבחור על פי גוון העור שלי אינסטקטיבית הייתי פונה אל דויצן קרוז, ובכ"ז נראה בעיני שכל הגוונים סולידיים ויתאימו לרוב גווני העור. הנוסחא של קולור ריש מועשרת בנוגדי חמצון, ויטמין E ואומגה, מרקם השפתון קרמי כך דבר היצרן.



קיבלתי לסקירה את BARELY GOLDEN של EVA - שפתון לחותי ונעים על השפתיים, מספר שכבות יביאו לכיסוי אטום ומלא. אני מתרשמת שהוא הפיגמנטי יותר מבין הארבעה. השפתון בעיצוב אלגנטי ויפה, פיגמנטי, ניוד קורלי משהו גוון מחמיא לעור והנצנצים זהובים עדינים מעניקים מראה מחמיא, מואר, אפילו זוהר, חיש קל הפך לשפתון התורן, לא יוצא מהתיק.

מחיר השקה בחודש נובמבר - 60 שקלים

להשיג ברשתות ובפארמים במחיר 110 שקלים (חפשו מבצע 1+1 או 40%)




סדרת REVITALIFT, מלוה אותנו כבר שנים לא מעט. השדרוג הנוכחי של קרם היום כה הלהיב אותי והצליח לשנות לי סדרי עולם, עם 30SPF בילד אין בקרם, הרשיתי לעצמי לוותר על מריחת מסנן הגנה לפניו.


האריזה לא השתנתה, גוון המכסה אדום יפיפה, היא כבדה וזה מסורבל. קרם יום שמטרתו הגנה מירבית מהזדקנות העור, שומר על אלסטיות העור, מכיל פרו רטינול A לטיפול בקמטים ומסנני קרינה להגנה מעל העור מפני הופעת כתמים כך דבר היצרן.


   

גוון הקרם צהבהב בננה.  ברגע שפתחתי ,שאפתי את הריח הנהדר, המזכיר ריח של חופש/חוף ים (נו טוב בריכה).הקרם סמיך כמו שאני אוהבת אך נספג מהיר וגם חסכוני, מספיקה כמות בגודל אפון לכל הפנים. בסיס נהדר לאיפור. אני משתמשת בו גם לצואר.  עור הפנים והצואר מרגיש רך ומטופח, מרגישה את החיות שלו בהתבוננות במראה. קרם מעולה ואין לי ספק שירכש גם בהמשך.

להשיג ברשתות ובפארמים במחיר 244 שקלים (חפשו מבצע 1+1 או 40%)




בתמיסת המיסלר חשקתי עוד טרם עשתה עליה ארצה, 3 ב 1 זה אני ולא להרטיב פנים עכשיו כשכבר אפשר זו עוד יותר אני, תוסיפו את צבעה הורוד, היה לי ברור שזה יהיה סיפור אהבה ולא התבדיתי כך היה.


אמנם ישנם על המדף לנקום המשובח וביודרמה המושלם, אך לוריאל נותנת פה פייט רציני לא רק בתוצאה אלא גם במחיר, הבקבוק בתכולה של 200 מ"ל עלותו 85 שקלים, אבל תמיד תמיד יש מבצעים כך שאפשר לקנותו אפילו בפחות מחצי המחיר.



אמנם דבר היצרן הוא כי יעודו לעור "יבש" ורגיש אך לא אני שאוותר, חקרתי ברשת ובאתר החברה בחו"ל, מיועד לעור רגיש ובעיני משמעו לכל סוגי העור, אנוכי בעלת עור מעורב יבש והיורשת בעלת עור מעורב שמן ב T ואנחנו סופר מרוצות. העור נותר נקי, חלק ונעים. מסיר איפור מהפנים, העיניים והשפתיים, ללא בושם, גם מסקרות וצלליות .העור נותר רך ולא נדרש שלב השטיפה.



עם דגש אחד - האריזה רכה והפיה די רחבה. מומלץ להפוך את האריזה"לשפוך" תמיסה על פיסת צמר גפן/פד בלי ללחוץ, אחרת תישפך כמות גדולה והחומר יגמר חיש קל. פעם פעמיים נכווינו ואז התרגלנו.


עברתי בס.פארם (כהרגלי) וראיתי את המוצר במחיר 30 שקלים, כמובן שלקחתי שניים, היה עלי אפילו לקחת יותר. במחיר הזה - נכון לעכשיו הוא הכי משתלם שיש לי על המדף.

תוכלנה להשיגו במחיר 85 שקלים, השקה 51 שקלים, (חפשו את המבצעים 1+1 או 40%)



ואתן, יש לכם מוצר מנצח של לוריאל? מן הסתם אף יותר מאחד? שתפו












20 בנובמבר 2013

אני ממליצה כי אני מרוצה נובמבר 2013


פוסט זה נכתב כי אני מאוד מרוצה, אז רציתי לשתף.




כאוהבת קנקנים מושבעת, הבושם Classique לבית גוטיה היווה תאווה לעיניים ברגע הראשון שראיתיו, סנסציה הייתי קוראת לו ולבשמים מבית היוצר שלו, אח"ע הצטרף המלח הסקסי, בקבוק תאוה לעיניים אבל את הניחוח לו אהבתי על בן הזוג, נתתי אותו לחברה עבור בן זוגה והיא נתנה לי שני בקבוקים מעוצבים דומה ל...סבון נוזלי באמבטיה - עסקה טובה? והצטיידתי לי במניאטורות.



.  
ואז הגיע הבקבוק דמוי המלח בגוון הלבן Fleur Du Male ולפתע לשנינו היה בושם משותף, אבל זה כבר לפוסט אחר.




JEAN PAUL GAULTIER משיק לרגל החגים צמד חמד "הנערה והמלח" בניחוחות המוכרים  ומלביש את שניהם גם הנערה - הבושם קלאסיק וגם המלח הבושם לה מל - בבגדי מלחים בכחול ולבן - פריט אספנים, כבר אמרתי. קיבלתי לסקירה סט מיניאטורות זהה לזה שברשותי, אז "התפרעתי" ופתחתי אותו






ניחוח הבושם לאישה Classique, 100 ml  EDT
התו העליון- שושנה' פריחת התפוז, ם קמצוץ של קלמנטינה סיציליאנית. תו הלב- צרור פרחים של יסמין סמבק, ילנג-ילנג, חבצלת העמק ואיריס לבן. ותו הבסיס- משלב וניל ומושק עם אמבר צמחי.

Le Male, 125 ml ניחוח הבושם לגבר
התו העליון- לבנדר, מנטה והל. תווי הלב-עלים ושל דשא טרי ותווי הבסיס משלבים ניחוח  וניל, מושק, סנדלווד, עץ סנדל ועץ אלמוג. 

להשיג ברשתות הפארם  במחיר השקה: 
לה מאל גבר - EDT -מחיר השקה- 279 ₪  
קלאסיק אישה-EDT-מחיר השקה- 299 ₪ 





איך הפכתי מחובבת שפכטל למעריצת BB כתבתי לא אחת, אחד המוצלחים שבהם הוא מסדרת innovation לבית סבוקלם, סקרתי אותו בהרחבה כאן.  קוראים לו BB, מרגיש כמו BB אך מכסה כמו מ.אפ. אריזת משאבה נוחה, מכיל SPF 35, 3 ב 1, קרם הגנה, מ.אפ וקונסילר באחד, ניתן לבניה בשכבות, עורי מעורב, לא נדרשתי לפודרה. בהגדרתו מיועד לעור רגיל עד יבש, שלי מעורב, מלבד בקיץ צלח יפה יום לימודים ארוך.




בשורת גוונים: עד כה היו שניים בהיר ומדיום, סבוקלם קשובה ללקוחות והוציאה גוון ביניים LIGHT BEIGE 015
לכל אותן שעורן בגוון בין השניים הקיימים. המוצר מבוסס על רכיבי אנטי אייג'ינג במותאמים לעור בוגר ורגיש, מסייע בהפחתת קמטוטים וממצק את העור כך דבר היצרן, ואני אומרת, BB שמרגיש כמו ביבי ומכסה כמייקאפ, כל השאר זה בונוס

את BB SEBOCALM במחיר 159 שקליםתוכלנה למצוא בס.פארם, בקופות החולים ובבתי מרקחת נבחרים.






ואם ב BB עסקינן, אז גם רבלון השיקה לאחרונה בארץ  את Revlon Photoready BB Cream Skin
היורשת ראתה BB ו 30SPF וחשקה נפשה. מגיע באריזת שפופרת נוחה ב 3 גוונים, לייט לייט/מדיום ומדיום, הלייט נראה בעיננו בהיר בהסווצ'ה על כף היד אזי בחרנו בלייט/מדיום.  לחות, פריימר וכיסוי כמייקאפ  וקונסילר כאחד עם מקדם הגנה 30SPF כך דבר היצרן.  נראה שעל עור הפנים מתקבל גוון טיפה כהה ממה שנראה ב"הסווצ'ה" על היד, במחשבה שניה אולי היינו נשארות עם הלייט      





אריזה נוחה לנשיאה בתיק שזה מעולה, ניתן לראות את הגוון דרך האריזה. מחליק על העור ממש כמו פריימר ולא נכנס לנקבוביות. הכיסוי קליל מאוד ולא יתאים כמ.אפ אך מקנה גוון אחיד ומטשטש אדמומיות ממש כמו הפוטורדי. סופי שהיורשת בעלת עור מעורב שומני לא אימצה אותו ואני נשארתי עם מוצר חביב ונוח לשימוש, שמצויין לעור רגיל עד מעורב, העמידות כ BB בלבד היא למספר שעות, אילולא הפיגמנטציה שלי היה מצטרף לאוסף ה BB שלי לשישי ויציאות בקדמת המגירה.

את ה BB בכמות 30 מ"ל במחיר 160 שקלים תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים.



באיחור לא אלגנטי בשל סירוב עקשני להזמין ברשת על "עיוור"  דגמתי את  Just bitten kissable balm stain
שפתון עפרון ללא חידוד, קיצור דרך כלבבי, קלות מריחה ודיוק בריח מנטה.



אפשר ממש להרגיש את המנטה על השפתיים ולהריח אותו, אך אט אט הוא מתפוגג. Rendezvous שמספרו 040 ששבה את עיני מרגע ראשון, התגלה כשפתון עם פיגמנט של ממש למרות שנדרשתי למרוח שכבות. לטעמי הוא ראשית שפתון ואח"כ באלם העים ולחותי על השפתיים, את תכונת ה stain אני מדחיקה ;)




על הדרך בפארם דגמתי עבורכן את כולם, הסווצ'תי אותם בזריזות, מקווה שלא טעיתי במספור. על הכוונת גם 001 ו 015, בעצם...כולם.  ברשת ס.פארם בסניף השכונתי במבצע -  50 שקלים. REVLON  יצאה במבצע בסופרפארם: 
**ג'סט ביטן רבלון מזמין את חברי סופר פארם בפייסבוק וחברי רבלון בפייסבוק ליהנות ממחיר השקה מיוחד של 45 ₪ בלבד.  מבצע ההכרות יתקיים בין התאריכים 15-31 בנובמבר 2013.**




יש לא מעט מסקרות מעולות על מדפי הפארם, אחת האהובות עלי אשר הוזכרה לא מעט בבלוג ובעמוד הפייסבוק שלי היא La Diva.



מסקרה שנשארת כל היום בלי להתפורר או להימרח. עבורי היא גם מעבה, גם מפרידה וגם מעגלת, או כמו שהשותף שאל "שמת ריסים מלכותיים" גם היורשת שותפה לחיבה אולם רק בשחור.



לחמישה הצבעים בסדרה נולד אח נוסף - כחול - כחול אלקטריק, אותו קיבלתי לסקירה. אהבתי את הגוון שכן הוא לא זועק אולם בעל נוכחות מובהקת, המסקרה בעלת אותן תכונות כאחיותיה, דרמה של נוכחות, לה דיוה!


מבוקר עד לילה כ 15 שעות, לא זזה ממקומה, ובכל זאת ההסרה קלה ופשוטה.

את המסקרה תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים במחיר של 110 שקלים (חפשו את המבצעים, 1+1, 40%,  ועוד)



ואם בקרליין עסקינן, סדרת לקים חורפית ויפה לעונת החורף, אפור חום שחור ואדום מטאליים. הלקים של קרליין מצויינים בעיניי, הן הפורמולה והן המברשת הרחבה, שמקלה על המריחה.




קיבלתי לסקירה את האדום -אולי היפה שבהם? אדום עמוק  Metal red - 355 עם גימור שימר/מטאל, תאוה לעיניים.


המברשת של קרליין ממש מצויינת, המריחה חלקה, למרות שלקים כהים "מועדים לפורענות" מבחינת זליגה לצדדים (קטיקולות) ומריחה, המברשת אוספת היטב את החומר, יחסית פספסתי רק מעט (ראו תמונה מטה). שכבה אחת תספיק לכיסוי ואטימות מלאה, שכבה שניה לשלמות.


שכבת טופ שמרה על הלק למשך שלושה ימים תמימים, אז חלה נסיגה קטנה בקצוות, לקים בגוונים אחרים החזיקו יותר ימים. הגוון קסם לי כל כך, שנמרח פעמיים בתוך שלושה שבועות :)

את הלקים בכמות של 15 מ"ל תוכלנו למצוא ברשתות ובפארמים במחיר 15 שקלים לערך.




אתר חדש נולד, אתר ישראלי לקניית מוצרי ביוטי, ממשק ידידותי בעברית והכי מלהיב, מוצרים שאינם נגישים בארץ, דוגמת מעגל ריסים של שו אמורה, אורבן דיקי. במבט ראשון המחירים יקרים ובמיוחד יחסית לאפשרויות של אלה מאיתנו שרוכשות ברשת. מבט שני ושלישי מצאו כי יש מבצעים, אשר הופכים פריטים נחשקים למשתלמים, דוגמת השפתונים של עופרה, הלקים של SECHE, אז כמו תמיד כדאי לעקוב ולהיות לקוח חכם, לקנות רק מה/כאשר משתלם וכדאי.

קישור לאתר - כאן







אחרון חביב ותחום לא פחות אהוב, האקססוריז. שיתפתי אתכן בעבר בחיבתי לאקססוריז בכלל ולמותג

Accessorize London בפרט, בפוסט כאן. היורשת קפצה לקרביץ לקנות תיק גב לאונ' וחזרה עם הממתק הזה, אופנתי, מתאים לעונהת לא גדול מידי אך מספיק כדי להכיל את הלפטופ 10' והכי חשוב  - יפיפה!


ואתן, חובבות כמוני את הממתקים מעלה? שתפו










14 בנובמבר 2013

DIOR





התחדשתי לי בשפתון של DIOR מסדרת Rouge Dior וזה הזמן לשתף אתכן בעוד חוויות נהדרות שיש לי עם הטיפוח והבישום של המותג הנפלא הזה.




Dior Capture Totale


פריצת הדרך לדיור, עליה כתבתי בפוסט הזה השאירה אותי סקרנית ומתפעלת וכמו שחתמתי את הפוסט "שמתי ידי על דוגמיות מהקרמים ואני מתכוונת להתנסות על עורי", פריצת דרך גם אצלי כי אני סוקרת על בסיס דוגמיות :)



בניגוד לאיפור שבמריחה אחת וכבר נראית התוצאה המחמיאה, בטיפוח צריך להתנסות! לפי דבר היצרן: קיים מחקר תאי גזע כבר למעלה מעשור. וכך התגלתה אוכלוסיה של תאי גזע בעומק העור המאפשרים את מיצוק העור. הקרם שהושק באוגוסט 2013 מאפשר באמצעות שימוש עקבי במוצרים: לבנות את העור, למלאו מחדש להחליק ולהאיר אותו" אז לא התביישתי, אספתי כמה וכמה דוגמיות ומאוד אהבתי.




15 מ"ל של קרם הלחות (המגיע בכמות של 60 מ"ל, 10 יותר מהמקובל) הספיקו למריחה בוקר וערב, שלושה שבועות שזה המון, ריח מאוד נעים, הקרם מחליק על הפנים, ממש מלטף את העור, נספג ומרווה אותו, אמנם עצם התחושה של מריחת הקרם פסיכולגית הרגישה נפלא, אולם כבר אחרי כמה ימים חשתי שהפנים, חלקות ונעימות יותר והעור נראה יפה. הקרם מאוד חסכוני, נספג בקלילות ומשמש מצע נוח לאיפור. הקרם מגיע באריזת פטנט של לחיצת כפתור לפתיחה - מדליק!





9 מ"ל מהסרום שימשו אותי רק בלילה כדי להתנסות במקביל לקרם, העור שתה אותו בצמא, חסכוני, סמיך דיו כדי להימרח אך קל מספיג לספיגה מיידית. אין לי ספק שהפעולה המקסימלית היא בשילוב של שניהם, אך גם בכל אחד לבד אסתפק;) בסדרה גם קרם עיניים.



איך קרה שהחלטתי לכתוב מהתנסות בדוגמיות? אז ככה, ה"גבנית" המדהימה שלי גייל WOW BROWS היחידה מלבד בני הבית שזוכה לראות את עור פני מכל כך קרוב, שאלה אותי מה עשיתי בעור, עניתי שכלום והיא התעקשה, עשית משהו בעור, הוא נראה קצת מתוח, מורם וככה הגעתי לזה שהשינוי היחיד הוא...השימוש בקרמים של דיור. יקר (מאוד) ונהדר.

HAUTE NUTRITION CREME - שתי גרסאות לקרם -  לעור רגיל ומעורב וכן לעור רגיל עד יבש לשימוש לפנים ולצואר במחיר 953 שקלים ל 60 מ"ל
MULTI-PERFECTION CONCENTRATE  סרום - אנטי איג'ינג, מתקן לעומק סימני גיל נראים לעין במחיר 1158 שקלים ל 50 מ"ל
MULTI-PERFECTION EYE TREATMENT- קרם עיניים במרקם משיי המיועד להחליק למצק ולהאיר את אזור העיניים במחיר- 546 שקלים ל-15 מ"ל.




Dior Addict Eau Sensuelle 

סדרת הבשמים המרעננים שבתה את ליבי מזה זמן, הבקבוק השקוף, גווני הבושם הנשקפים ממנו, הרעננות ניבטת כבר מעצם העיצוב. איכשהו כולם מרגישים ניחוח דיור מוכר, אך קליל יותר וקייצי.




אוטומטית היד הושטה אל הורוד, אך במלחמת הניחוח הסגול ניצח. אולי כי ורדים הוא ניחוח אהוב בשבילי. בדיור משקיעים בפרטים הקטנים החל מהאריזה הלבנה עם הפסים הסגלגלים והתבליט הכסוף של הכיתוב והמשך בקווים הנקיים של הבקבוק המרובע.



החלק עליון כסוף ועליו תבליט שם הסדרה DIOR ADDICT עיצוב השפריצר הנהדר עם מנגנון בטיחות, תאווה לעיניים קלאסי ואלגנטי. שילוב מושלם של מושק, יסמין וורד מביא לבושם אלגנטי ומרענן, העמידות לא גבוהה מאוד אולם בצו השעה אני יכולה לקחת אתו בתיק (50 מ"ל) קצת כבד אבל מייקר אותו תרתי משמע ;)  בושם קיץ אמנם, אבל בנתים  לא נראה חורף באופק. 




וכמו תמיד הטבעה של ראשי תיבות המותג CD.  לא לחינם אני משתפכת, שנים מכורת דיור אך אל הבשמים פחות מתחברת והשנה למצוא שניים שאני אוהבת? הנוכחי וגם  Jadore Voile de Parfum עליו כתבתי כאן
תוכלנה למצוא אותו ברשתות ובפארמים: 50 מ"ל במחיר 429 שקלים ו100 מ"ל ב 603 שקלים. אמנם על טיפוח ואיפור המבצעים נעים עד 15% אך עם מעט ערנות ותשאול הדיילות  על הבשמים תוכלנה למצוא הנחות טובות.




Rouge Dior Haute coulor 649 Rose Mythiqu


אחתום את הפוסט עם שפתון. לכשקראתי את פוסט שפתוני הקיץ שפרסמתי כאן, חשתי שמשהו חסר, לקח רגע אבל...- אין יצוג לדיור, היתכן? את הנעשה אין להשיב, אתן לו במה כאן.



יש שפתונים שקונים כי כיף אדיר להוציא מהתיק, אצל דיור זה 2 ב 1 גם האריזה המופלאה וגם הפורמולה הנהדרת- שפתון האריזה כחול מלכותי עם פס כסוף עם הטבעת שם המותג חובק את אמצעו, ופסי חריטה אלכסוניים בדוגמא שזכתה לחיקוי. אריזה סופר אלגנטית. פורמלה שנועדה ללחח ולהזין את השפתיים, עם פיגמנט עשיר ועמידות רבה כך דבר היצרן.




הסדרה הכי אהובה משל דיור, פורמולה נהדרת לחותית ואם יותר לי - מלטפת את השפתיים, השפתון כאילו "נצמד" ולא גולש מקו השפתיים ובד בבד, פיגמנט נהדר, כיסוי אטום ועמידות מעולה במבחן הקפה עם כריך או מאפה, ממכר. 




רציתי גוון שאין לי אבל לא יכולתי שלא להימשך לורוד, על הסטנד הוא נראה נחמד, לא משהו שאין לי או לא ראיתי כבר, אבל על השפתיים - הפנים הוארו, הפיגמנט עם שימר זהוב, ברק זוהר אך לא מנצנץ, מאוד מחמיא, דגמתי עוד כמה, אך כמו שקורה לי גם עם בגדים, הראשון ששמתי עיני עליו הלך איתי הביתה (יש לי טביעת עין ;) ).



ההנאה מתחילה כבר בפרטים הקטנים, אריזת הקרטון המלכותית עליה מוטבע מספר השפתון מהצד הקדמי, אריזתו מרובעת של השפתון עם ההטבעה, ההטבעה על גוף השפתון של שם המותג מעשירה ומייפה. "ללבוש" שפתון של דיור מרגיש כיף, מרגיש סטייל ומרגיש יוקרה. המחיר של השפתון הוא 187 שקלים, ביום מוצלח, תקבלו 15% הנחה







MISS DIOR - ESPRIT DIOR

תערוכה ראשונה בפריז המוקדשת לבושם האגדי מיס דיור ומנציחה את המורשת שלו, דיאלוג בין עולם האמנות בן זמננו לבין בית DIOR והבושם האלמותי שיצר כריסטיאן דיור.
 הבושם הראשון של כריסטיאן דיור שנוצר בשנת 1947, Miss Dior, הופך בפעם הראשונה למושא תערוכה ייעודית, המדגישה את המורשת של בית האופנה המכובד. חושפת יצירות של 15 אמניות בנות זמננו, אשר התבקשו ליצור עבודה מקורית סביב הבושם המפורסם. כל עבודה מבוססת על אחד הסמלים של מיס דיור, כגון הסרט, הוורד או המוזה של הבושם, השחקנית נטלי פורטמן. לצד יצירות האמנות העכשוויות, יוצגו בתערוכה, ברטרוספקטיבה על הבושם, מסמכים מקוריים, כתבי יד וצילומים ישנים נדירים. בין היתר, תוצג בתערוכה השמלה אשר עיצב ראף סימונס לנטלי פורטמן עבור הקמפיין של Miss Dior. אחד המיצגים הבולטים בתערוכה הוא הכיסא של Miss Dior ,  בעיצובה של מעצבת העל ניקה זופאנק (Nika Zupanc). המציגה בתערוכה שולחן, כיסא ומנורה, שהנוכחות שלהם, העומק והממדים שלהם, בדומה לבושם- מסובבי ראשים. כל רהיט אשר ייצרה מתכתב עם המורשת, המוטיבים והאיקונים הנהוגים בבית Dior. זופאנק מצידה מדגישה כי המסע הזה בעיצוב עכשווי של רהיטים הנושאים את קווי הקוטור הנצחיים של בית האופנה העניקו לה תחושה משכרת, כמו מי שזה עתה הריחה את ניחוח מיס דיור והפכה משהו גדול לאהבה.

השילוב בין אופנה, לאומנות ולביוטי כל כך מעניין!

ואתן? מכורות דיור? יש לכן בושם/מוצר מועדף מהמותג? שתפו