3 ביוני 2013

גלוסיבוקס מאי GLOSSYBOX

                 


גלוסי הגיע אלי לסקירה לפני כשבוע, אך מוצר השנה דחה מעט את סקירתה. ידוע לכולם שכאשר יש לק בקופסא אנוכי מרוצה , על אחת כמה וכמה אם הוא בגודל מלא, משל essie בגרסת הפארם עם המברשת הרחבה.

בספירה יבשה 7 מוצרים בקופסא שזה נפלא, אך לתחושתי קיבלתי "רק" 6 שזה עדיין נפלא לגמרי, 2 בגודל מלא, 3 טרוול סייז, דוגמית בושם כבונוס ועוד 2 דוגמיות דקיקות.



מגזין בכריכת לילך על נייר כרום איכותי ובו טיפים לכלות וגלויות הנחה למוצרים בקופסא.




essie - 244 SNAP HAPPY (גודל מלא)
נתחיל בלק היפיפיה - אדום קלאסי (מתוכנן לכבוד אירוע משפחתי ביום שלישי הקרוב) מקולקציית חורף. הלקים של אסי איכותיים, הפורמולה של הפארם קלה לי יותר למריחה כי היא פחות דלילה, העמידות מצויינת ועם בסיס וטופ של אסי מעולה! שמנה לב - יש מבצע אדיר בסופר פארם, קני 2 קבלי את השלישי חינם וגם על מוצרי הטיפוח לציפרניים, שווה לגמרי 33%.


סרום ויטמין C+E של JEUNESSE(גודל מלא)

למען ההגינות - לא ידעתי שהחברה עוד משווקת. בצעירותי אירחתי חוג בית של ז'נס קוסמטיקס, עמלתי ימים שלמים על הכנת התקרובת (אז עוד לא קראו לי מיס קיצורי דרך) האורחות כל כך נהנו והתענגו על האוכל והדיילת התלוננה שלא לוקחים אותה ברצינות. אני זוכרת מוצרים נחמדים, עברו שנים מאז. סרום ויטמין C עושה רושם טוב, האריזה נאה והכמות  גם כן, 50 מ"ל - סרום לטיפול בסימני הזמן, מזין את העור ומשפר את מראהו = איני יודעת אם אשתמש בו או אפנק חברה, נראה.



JUVENA MASTER CREAM (דוגמית 5 מ"ל)

קוסמטיקה תוצרת שויצריה, אמא שלי השתמשה שנים לא מעט ב Juvena והייתה מאוד מאוד מרוצה, עורה היה מטופח ורך, עד שהעברתי אותה ללנקום אבסולו המופלא. קרמים יקרים ואיכותיים מאוד. טיפול נגד הזדקנות העור המעניק לעור מראה קורן ובריא - המחיר כמו קרמים מן השורה הראשונה - 1000 שקלים לכמות 75 מ"ל.  הקרם יקפוץ לתיק האיפור של אמא, היא ודאי תשמח.



SeboCalm - סבון פנים לעור רגיש. (טרוול סייז 30 מ"ל)

אוהבת להרטיב פנים לפני השינה או שלא, בלחות הקיץ אין מנוס אלא לנקות את הפנים/איפור בתרחיץ הולם. סבוקלם ללא פארבנים, מתנסה בו בימים אלה, סקירה מלאה בקרוב. נעים ולא מייבש, מותיר עור רך, התקבל בהתלהבות בבית כם י"י היורשת - טיפ:  שמרו אותו בתיק האוסף לקראת נסיעות, שינה אצל משפחה/חברים - לכולנו יש כזה, האין זאת?


LAVENDER - דאודורנט טבעי (5 סמ"ק)

הריח נהדר - ריח של טבע, סבון נקיון, לא רואה את עצמי דוחפת פנימה אצבע אך בהחלט מסקרן לנסות. כולנו בחיפוש אחר הדיאודרנט המושלם. כזה שיגן לאורך כל היממה, לא יגרה ואם אפשר גם לא יעלה יקר כי אנחנו צורכות ממנו הרבה. האריזה הסגולה מסקרנת. - אהבתי מאוד את המראה והאסתטיקה, אשים אותו על המדף באמבט ונראה...



בושם LADY GAGA FAME (דוגמית)

אל ליידי גאגא הפרפורמרית יש לי יחס אמביולנטי, מצד אחד המוזיקה שלה כובשת, שטיפת מוח שנכנסת לך לראש (למרות שהמלכה - מדונה עשתה הכל לפניה ובחן וכשרון רב יותר) מצד שני היא די דוחה בעיני בפרובוקציות שלה. להפתעתי הבושם נעים ונשי בעיני והמחיר לגמרי הוגן.



סופטאץ' ויטליסט (2X 2 מ"ל)

2 דוגמיות קרם לילה שטוחות 2 מ"ל האחת, הרגיש לי פשוט ולא מושך לנסות, זה לא שקניתי מוצר בפארם ועל הדרך הדיילת המליצה בהתאמה עבורי/ סתם דחפה לי דוגמית, זה בגלוסי, אז זה צריך להרגיש מפנק ומסקרן.
קרם לחידוש תאי העור.

שורה תחתונה: אמנם אני משוחדת בגלל הלק, אך הקופסא לטעמי מצויינת ושווה: לק בגוון שכל אשה צריכה בבית ובאיכות יוקרתית. סרום בגודל מלא וחשיפה למותגים שונים. יאללה הלכתי למרוח לק.

לפרטים נוספים - לכניסה לאתר הבית של גלוסיבוקס לחצו כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה