17 ביוני 2013

CLINIQUE - Chubby Stick Intense Moisturizing Lip Colour Balm




סוס מנצח לא מחליפים, אז קליניק לא החליפו את ה Chubby (ראו כאן) שזכה בצדק כמוצר השנה - זהב, אלא שידרגו. אותה אריזת עפרון שמנמן, אותו מנגנון סיבובי, אותו ליחוח חמאתי נהדר רק שהפעם עם צבע יותר אינטנסיבי.





8 גוונים בסדרה, והפרסומת עם המקרונים (העוגיה האהובה עלי) מרהיב בעיני.

 



דבר היצרן:


שילוב בין שפתון לחות לכיסוי צבע אינטנסיבי יותר. חמאות עשירות, שמנים ואנטי אוקסידנטים ללחות הנשארת לאורך זמן. מועשר בקוקטייל מרכיבים המזינים ומעשירים את השפתיים. בשימוש לאורך זמן, מורגש שיפור משמעותי בלחות השפתיים, הפחתה בקמטים דקים באזור השפה ובהתבקעות השפתיים. מועשר בחמאת שיאה, חמאת זרעי מנגו ושמן זרעי חוחובה. Chubby Stick Intense צבע הניתן לבנייה הדרגתית. . נבחן לאלרגיה. 100% נטול בושם.





מעשית:

אותה אדרת בשינוי הגברת - כל היתרונות של צ'אבי אך בגוון אינטנסיבי יותר של שפתון. לחותי, נעים, מרכך את השפתיים ובד בבד מראה של שתפון מלא ואטום המכסה את השפתיים. הכי מוצלח - לא צריך מראה בשביל להניח את השפתון והוא שומר על צורת חוד לקלות המריחה.




הגוון החיצוני של האריזה לא משקף במדוייק את צבע השפתון.






גוון 08 - התקבל לסקירה - הציפייה התתמשה - רך, לחותי, שפתון באלם, אך אינטנסיבי בגוון. מבחן קפה ועוגיה עובר בהצלחה רבה. עמידות כ 4-5 שעות (בין ארוחה לארוחה).

 
 Plushest Punch  - 05


הנבחרים שלי מן השמיניה: 05 - Plushest Punch,
Roomiest Rose 06


ועוד יותר 06 -Roomiest Rose, מהשם היפה, מהגוון -  אדום ורוד יפיפה, עבור גווני הוא ממש מושלם, נוכחות במידה, במבצע הבא - הוא שלי!



להשיג במחיר 125 ש"ח בכל רשתות הפארם, באפריל ובמשביר לצרכן.


*צאבי אינטנס התקבל לסקירה.



10 תגובות:

  1. הגוון שקיבלת יפהפה, אבל קונספט המקלון לא עושה עלי רושם.

    השבמחק
  2. אני מתלבטת מה מגרה יותר, המקרונים או הצ'אבי סטיקס....? :-)

    השבמחק
  3. עושה רושם ועוד איך, הצצת נפגעת - נוח לנשיאה בתיק, לא צריך מראה כדי להניחו והגוונים מוצלחים

    השבמחק
  4. אני אקח את שניהם :)

    השבמחק
  5. אני ממש אוהבת את הצ'אבים הרגילים, והאינטנס מקסימים גם הם!

    השבמחק
  6. הגדרה מדויקת - אותה אדרת בשינוי הגברת.
    את האינטנס אני אוהבת, אין מה להשוות בכלל לשקפקפים הקודמים

    השבמחק
  7. אוהבת צ'אבי בשל התוצאה, בסדרה הקודמת עדיפים בעיני 11-15 שהם יותר דומיננטיים בצבע.

    השבמחק
  8. המשפט הזה הדהד בראשי מיד כשניסיתי את השפתון כי זה כל היתרונות של באלם אך בשפתון. 06 מאסט האב, 05 אולי...

    השבמחק
  9. לא פחות מוצלח יהיה מדוייק יותר כי יש שאוהבות יותר שקפקף ויש כמונו שאינטנס עוד יותר בעיניהן

    השבמחק
  10. הגוון הכי מוצלח בקולקציה אם תשאלי אותי הוא 06 שדיגדג לי כלכך באצבעות אז לא עמדתי בפיתוי, אח"כ 05 הדומיננטי ואז הגוון שבבלוג, אבל ביננו מוכנה לקבל כל אחד ואחד מהשמיניה, מקוה שעוד גוונים בהתהוות שם במעבשה, כל כך נוח, לחותי, חמאתי וכייפי

    השבמחק