19 במאי 2013

L'OCCITANE בקמפיין גיוס תרומות למען ילדי עמותת אלי"ע





מותג הטיפוח L'OCCITANE  מאמץ את
ילדי עמותת אלי"ע
ויוצא בקמפיין גיוס תרומות ראשון למען אלי"ע


במהלך חודש יוני 2013: L'OCCITANE ישראל תתרום 1 ₪ לאלי"ע על כל מוצר שיירכש ברשת L'OCCITANE במהלך חודש זה
L'OCCITANE ישראל, גאה להמשיך את פעילות החברה הבינלאומית בתחום התרומה לקהילה למען ילדים עם עיוורון ולקויות ראייה -  ומאמצת את עמותת אלי"ע.
לציון תחילת השת"פ עם אלי"ע L'OCCITANE ישראל פועלת לגיוס כספים במהלך חודש יוני 2013 ובמהלכו ייתרם 1 שקל לעמותה, על כל מוצר שיירכש ברשת בחודש זה. כמו כן, לקוחות L'OCCITANE  יוזמנו גם הם לתרום 1 ₪ נוסף עבור כל מוצר שרכשו ובכך להכפיל את היקף התרומה.
לדברי נטלי טנא, מנהלת השיווק של  L'OCCITANE בישראל,  שיתוף הפעולה עם אלי"ע, הוא המשך טבעי לסיוע הרב שמעניקה L'OCCITANE לאוכלוסיית לקויי הראייה ברחבי העולם. לדבריה, תמיכתה באוכלוסייה זו במהלך השנים, כוללת  את שיתוף  הפעולה עם ORBIS – ארגון בינלאומי לילדים עיוורים.L'OCCITANE שותפה בהקמת בית חולים רפואי מוטס, שנוחת במדינות העולם השלישי, ובאמצעות ניתוחים שמבוצעים במקום, מחזירים הרופאים לילדים את מאור עיניהם. כמו כן מטפחת החברה נוער עיוור וכבד ראיה ומשלבת אותו בעבודה במפעל.
לדברי טנא, כחברה הדואגת לכלל האוכלוסייה, מייצרת L'OCCITANE  כבר משנת 1997, אריזות עליהן מוטבע שם המוצר בכתב ברייל , כך שלקוחות לקויי ראייה יוכלו  לזהות באופן עצמאי את המוצרים המועדפים עליהם. 

תגובה 1:

  1. היי איזה מחווה מרגשת לגיוס כספים, אני חושבת שזה פיתרון מדהים לצרכים ברורים

    השבמחק