1 ביוני 2013

מוצר השנה שלי 2013



גילוי נאות: הוזמנתי כאורחת אירוע מוצר השנה ע"י רוב המותגים עליהם אכתוב ואולם המוצרים המוזכרים בפוסט רובם ככולם פופולריים אצלי בבית והתנסיתי בהם התנסות מוצלחת. כביוטי בלוג בחרתי כמובן להציג מוצרים הנוגעים לעולם היופי, אך נתקלתי בעוד רבים וטובים כדוגמת סוד - נוזל הכביסה הקבוע שלי, שניצל עוף ביתי של עוף-טוב - היחיד שמסכימים אצלי לאכול כאוכל מוכן - הכי קרוב לביתי שתמצאו במקפיא הסופר. חטיפי גרנולה של נייצ'ר ואלי ועוד.  ובתחום היופי ישנם מוצרים נהדרים שלא השתתפו/הוצגו במוצר השנה ובשביל זה יש בלוג כל השנה...



סרט - האבנים הכחולות

איני בטוחה שהייתי הולכת לראות את הסרט עפ"י התקציר באתר סרט (1968. האחיות גייל, ג'ולי, סינת'יה ובת דודתן קיי תמיד חלמו להיות זמרות - החל מגיל צעיר ועד היום בו הן לפתע מחליטות לאזור אומץ, לצאת מהכפר האבוריג'יני בו הן חיות ולהשתתף בתחרות כישרונות צעירים בבר נידח. באוסטרליה הגזענית של שנות ה- 60 אין להן באמת סיכוי לזכות, אולם למזלן הרב לאותו בר נקלע, במקרה, דייב - מוזיקאי אירי חסר מזל בעל חוש הומור מוזר, המזהה את הפוטנציאל הטמון בבנות ומתחיל לאמן אותן. יחד הם יוצאים להביא אור, שמחה ומוזיקה לחיילי ארה"ב הלוחמים בוייאטנם. - מאתר SERET), שכן הוא מאוד דיווחי, אך היה לי מזל שצפיתי ב"טריילר" עת הייתי בסרט אחר והיה לי ברור שאלך אליו, לגלות שזהו הסרט המוצג באירוע מוצר השנה היה בונוס אמיתי ואני ממליצה לכל הסובבים אותי ללכת לצפות בו.
זה לא סרט חובה אך זו הנאה צרופה, השחקנים האמינים, ההומור הנהדר, התפניות המשעשעות ומעל הכל עלילה המבוססת על סיפור אמיתי המוגשת בחן ועניין רב. המוזיקה בסרט נהדרת אך במינון נכון שלא להופכו למחזמר. אני הצטערתי כנדלקו האורות באולם .

מוצר זהב




CLINIQUE - Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm


צ'אבי של קליניק עשה עליה לפני כמה שנים ארצה והוא מוצר להיט בכל העולם, השנה עלו ארצה 10 גוונים נוספים, כבוד לקליניק שהביאה לנו את הסדרה כולה והוא זכה לבמה הראויה.


סקרתי אותו באריכות בפוסט כאן. "מקל שמנמן" או עפרון הפלא, אם יש מוצר שלא יוצא מהתיק (רעיון לפוסט-זכרו שהוא שלי) זה צ'אבי, אריזת עפרון עם פטנט מסתובב ממש כמו שפתון, לחות חמאתית, גוון עדין עד פיגמנטי יותר לבחירתכן, קל למריחה גם בלי מראה, עמידות נאה לקפה ו...עוגיה. ואכן אין זו זכיה רגילה אלא מוצר הזהב של השנה.



באירוע היו דוכנים של מוצרי השנה, בחלקם פעילות, בחלקם טעימות (סלמון בקופסת שימורים של סטארקיסט - הטונה היחידה שנכנסת אלי הביתה, מיץ רימונים של פריגת, ממליצה לשתות אותו קרוב ככל שניתן לזמן הפתיחה, נהדר,  גבינות המשובחות של גד) בדוכן של קליניק שמחתי לפגוש שוב את שוקי סמוכה מאפר הבית המקסים של קליניק והצטלמנו יחד (אני חושבת שהחולצה שלי היא יצירת אומנות אבל למחמאות היא זכתה רק ממני עצמי ומה...שותף).





CLINIQUE Even Better Eyes Dark Circle Corrector 


ההכרות הראשונית שלי עם סדרת Even Better  הוכתרה כהצלחה מדהימה ואף הנצחתי את סרום ההבהרה הנהדר, שצריך להיות מוצר השנה כל שנה באחד מהפוסטים הראשונים שלי כשבלוג עוד היה בשיא החיתולים כאן. כשקראתי שיצא מוצר לעיניים בסדרה, קפצתי משמחה, אך מתברר שהוא לא נועד למעני, אין לי כהויות (יש שקיות) שזו מטרתו העיקרית - לצמצם ולטשטש את השקיות תוך מראה מואר לעור כך נוצר אפקט כפול, שיפור המראה מיידית וכן צמצום הכהויות עד 30% תוך כחודשיים. גם קרם עיניים, גם הארה מיידית - אשליה של מראה מואר ובהיר יותר וכן טיפול מתמשך, נפלא אבל - חשובה מאוד ההתמדה, הנחה יומיומית פעמיים ולאורך זמן, ראו סקירה כאן גם כאן יש לנו זכיה כמוצר זהב






L'ORÉAL PARIS - Revitalift laser X3


לוריאל פריז הוא מותג המככב אצלי בבית. תמצאו טיפוח, איפור רב ולא מעט טואלטיקה. בסדרה הזו הרגשתי קפיצת מדרגה הן בעיצוב האריזות, נוחות השימוש והן בתוצאה, סדרה לגיל 35+ התנסיתי בסדרה המצויינת המדמה טיפול לייזר וכתבתי את רשמי כאן.  סדרת הלומי מגי'ק מבית לוריאל פריז גם  היא מוצר השנה בעיניי ובקבוע מככב אצלי טוש הלומי מג'יק להארה, דיופ מושלם לטוש אקלה האגדי, כל אני קוראת לו.




 SEBOCALM Innovation  BB cream

אם היו שואלים אותי BB צריך להיות מוצר השנה (לא האיש) אני קוראת לו "ללכת עם להרגיש בלי" בשבילי BB זו תגלית אמיתית שהוציאה אותי לחופש מפק"ל האיפור הקבוע בכל השבוע בעת יציאות בילו קצרות, קפיצה קטנה לסופר או סופ"ש

סבוקלם הגדילו ויצרו BB "להרגיש בלי ולהראות עם" - המוצר מכסה!!! לחות, מסנן קרינה 35 וכיסוי הכל בקרם אחד ובכל זה באריזת משאבה ובעמידות טובה. סקרתי אותו בפירוט פה - מוצר מנצח!

המוצר הוא חלק מסדרה שזכתה במוצר השנה "סדרת סבוקלם אינוביישן, פונה בעיקר לנשים בנות 35+ בעלות מודעות טיפוח גבוהה. נשים אלה המאופיינות בסקרנות וביטחון עצמי, פונות אל תחום הדרמו-קוסמטיקה הנחשב לחדשני יותר, מבטיח מוצר בעל איכות ואפקטיביות גבוהה יותר והמציע מענה למגוון בעיות עור נפוצות.
מוצר הדגל בסדרה, הינו קרם יום נגד קמטים  28SPF קומפלקס ייחודי מבוסס פטנט, המאפשר טיפול ומניעת קמטים, בשכבות העור העמוקות. המוצר נמצא יעיל במניעת כתמים ונזקי שמש.






קולורסטיי הוא מוצר השנה אצלי כל שנה ובמשך כל השנה, שחקן חיזוק, שוער, קפטן - הכל, אפשר לסמוך עליו שאף פעם לא יאכזב. ניתן לבנות אותו משכבה קלה לכיסוי בינוני ועד מלא ואטום., לבנות שכבות בהדרגה, להשתמש בו כקונסילר, לדעת שאפשר לסמוך עליו בעמידות מצויינת לכל היום. עד לשנה זו המוצר הוגדר כ 16שעות עמידות, עכשיו הוא מגיע בגרסא של 24 שעות, לא בחנתי :). בשנים האחרונות תמיד תמצאנה אותו אצלי על המדף, חדות העין שביניכן תבחנה שיש בתמונה שני גוונים 180 ו 200. 180 לחורף ו 200 לקיץ, ההבדל בינהם די מינורי עלי, אם אצטרך לבחור באחד אעדיף את ה 200.

אומרים שבשוק המס מרקט זהו המייקאפ הנמכר בעולם ולא לחינם, הוא מכסה, הוא עמיד, ניתן להניח אותו באצבעות ועם פודרה טובה אפשר לצאת לדרך ולשכוח מתיקונים. יתרון נוסף - יש 2 סדרות לעור יבש ולעור מעורב/שמן. נותר רק להמתין לבוא גרסת בקבוק המשאבה  ארצה ועבורי הוא יהיה מושלם.




FUJICOM  - PEDILADY


בגדול, אני הולכת לפדיקור כל תחילת עונה או משהו כמו 4 פעמים בשנה אבל...כשבא לי להתפנק או כשיש אירוע מיוחד, מני פדי זה הפינוק האולטימטיבי. לכבוד יום ההולדת פונקתי בפדיליידי, לא יכולה אמנם עדיין להעיד, אז רק בגלל הרעיון לפדיקור עצמי בזמן ובמקום הנוח לי, כבר הגיוני מבחינתי שיקבל מוצר השנה - רשמים מבטיחה בהמשך!





 Dr Fischer -Natural Care 


קשה לי להאמין שיש בית בישראל שאין בו מוצר של דר' פישר, גידלתי את ילדי עם מוצרים שונים של המותג , בראש ובראשונה מסנני קרינה, גם היום בתחום הטואלטיקה תמיד תמצאו בבית מוצרים שלו, קרם גוף, מגבונים להסרת איפור, ג'ל ניקוי לפנים, סדרת יאנג וסדרת WHITE הנפלאה., פה המקום לביטוי "קצרה היריעה מהכיל" אז מי שסקרן, מוזמן להזין "פישר" בתיבת החיפוש מימין למעלה אצלי בבלוג ( קישור ) ולהתרשם. 

מסדרת צמחי המרפא שזכתה בפרס מוצר השנה, צרכנו עוד באריזתה הישנה, ועכשיו האריזה שונה אך המוצרים נפלאים והכי מומלץ, כי תמיד אפשר למצוא מבצעים, איך אומרים "דר פישר זה בדוק"




סדרת טיפוח הציפורניים - LIFE

הבלוג שלי נולד בשל אהבתי ללקים, מגיל 17 עת הייתי מורחת לק ערב ערב לפי הבגדים שאלבש מחר, כי למזלי או שלא, לא הייתה אצלנו בתיכון ליד האקדמיה למוזיקה תלבושת אחידה (למרות שהתלבושת אז הייתה די אחידה, ג'ינס, רצוי ליוויס, לי או לברי המזל ג'ורדש) חולצת  או חולצה משובצת ונעלי קיקרס, פלדיום או ספורט. ההתפרעות הייתה בלקים /ומבחר גדול לא היה. אז מלק ללק וסטאוסים בפורומים בתפוז, הגעתי עד הלום
לקים של לייף ישנם באוסף, גם מייבש לק,  מסיר לק של לייף הוא המסיר הקבוע, וכמובן שהתנסיתי גם במגבונים מסירי הלק, בבקבוק המסיר במשאבה ועכשיו גם קיבלתי ספריי.
לדעתי מגיע להם מוצר הזהב, בגלל הצבעים, ומבצעים והמוצרים האיכותיים, מוצר השנה לגמרי.


ישנם לא מעט מוצרים קבועים אצלי בבית שמגיע להם מוצר השנה אבל אין ספק שצריך להתמקד ולשם כך מתכנס צוות גדול לבדיקות והשוואות. אני לא הייתי מתנדבת להיות במקומם, זאת עבודה קשה אבל אני אישית בהחלט שמסכימה עם כל בחירה ובחירה שהזכרתי.

אז...להתראות במוצר השנה בשנה הבאה.





4 תגובות:

  1. מעניין אותי לדעת איך המייבש לק בספריי. זה נשמע כמו רעיון גאוני, השאלה אם זה באמת עובד!?
    אם כבר ניסית, אשמח לשמוע את דעתך המלומדת :-)
    והביבי קרים של סבוקלם - נותן כיסוי טוב אמרת?? אולי באמת שווה לי לבדוק! אני נמנעת מביבי באופן כללי בשל הרצון (=הצורך) לכיסוי מלא :-)
    שבת שלום יפתי <3

    השבמחק
  2. הצגת מוצרים מצוינים ורלוונטים שבאמת כיכבו פה גם בעבר. אני בחרתי לא ללכת לאירוע הפעם בעיקר מפחד ההמון, מה ששמעתי מלא מעט אנשים שהיה רעב וחסר רסן...
    תתחדשי ותהני, ואני מקווה שגם היורשת:)

    השבמחק
  3. נחמד, אני בעד להשקיע במייבש/טופ איכותי אפילו אם צריך לחכות עוד כמה דקות. ממליצה בחום על בקבוק המשאבה למסיר לק שכן הוא ניתן למילוי חוזר, חסכוני ונוח
    אשר לשבת - שלא תיגמר לעולם :)

    השבמחק
  4. תמיד היה חשוב לי לקנות מוצר עם אבא ואמא, אוהבת לקנות בפארם כי יש עם מי לדבר, במיוחד בס.פארם
    כך שאני בהחלט מתפעלת מהיכולת לאתר מתוך הרבה מוצרים איכותיים וטובים את המוצר בהר הידיעה.
    לא מעט אירועים בהם הייתי לוו רק בשתיה או בנשנוש קל כך שאני תמיד מקפידה לא להגיע רעבה. אני הגעתי בהתחלה, לא חסר לי דבר בתחנות ולא נגיפית או דחפתי. לתחושתי היה נעים יותר מבשנה שעברה.
    היורשת לא תמיד, כי יש לה טעם משלה....

    השבמחק