16 באפריל 2013

MAC - Netta Szekely - Senior Artist




יום העצמאות זה הזמן לפרסם פוסט שהוא גאווה ישראלית. נטע סקלי - סניור ארטיסט במאק - נציגה שלנו בעולם.


להיות בהשקה של מותג איפור זה כיף. אם המאפר הראשי מנחה את האירוע/מדגים איפור, זה בכלל נהדר, כמו שהיה בקרליין, קליניק, בובי בראון, פופה.



במאק הזדמן לי להיות באירוע מיוחד במינו - מפגש בהנחיית נטע סקלי- סניור ארטיסט במאק - והיא משלנו. נטע הגדילה עשות והכינה ערב עם מצגת שבו לא רק התרשמנו בו מהאיפור אלא גם נכנסנו יחד איתה מאחורי הקלעים  בלייב. משבוע האופנה ופריז ועד לזה שבדרום אפריקה. לזה אני קוראת - ערך מוסף.



לאחרונה אני מוצאת עצמי נטולת בטריה באמצע היום ולכן רוב התמונות הן בצילומה ואדיבותה הרבה של נטע.


ציוד האיפור וגם כל הציוד האישי

נטע שיתפה אותנו בהכנות ווהתארגנות בארץ (לחוב 60 קילו זה לא פשוט...) דרך המעבר בין ערים וארצות, חוסר שעות שינה ורגעים של התעלות ששוים את הכל. נשמע כיף מתמשך- ללא ספק אבל התרשמנו שזו עבודה קשה - אם תשאלו את נטע? היא לא מוותרת אפילו על דקה.



הופתעתי לגלות שמאפרים מומחים של מותגי איפור אהובים ומוכרים דוגמת טום פישו מאסתי לאודר למשל, סומכים בעיניים עצומות ממש על המאפרים והאיפור של מאק לשימוש בתצוגות, במחשבה שניה - מאק הוא מותג איפור סופר מקצועי.



מעבר לכל האיפור האישי שנטע מביאה איתה, מקבלים קיט של מוצרים חדשים, סדר יום אישי וכללי ומצטרף אליהם גם צוות מקומי. לפי האיורים מכינים טסט, ואם חסרים מוצרים יביאו מהחנות המקומית את מה שחסר.



המאפר מגיע כ 4 שעות לפני התצוגה ולכל אחד יש בד"כ 2 דוגמניות לאפר, יש מאפר ראשי שאחראי על המראה הכולל, איפור, שיער ציפרניים (משמע לקום עם שחר ולהתייצב לפעמים ב4 או 5 לפנות בוקר רעננים. לדוגמנית הראשונה אפשר להתארגן ברגוע, השניה ולפמים שלישית בשיא הלחץ. הדוגמניות היום צעירות מאוד ויש גם את האתגר באיפור עור כהה שהוא שונה כלכך.



בערב האחרון יוצאים כולם לבילוי משותף ואח"כ אורזים שוב, הפעם בכיוון חזרה הביתה.

נטע מברכת על הסקייפ שכן בבית היא משאירה את המלאכית שלה, ביתה הקטנה וזו הדרך שלה להיות בקשר יומיומי. אם תשאלו אותי - יש ביממה 24 שעות ונטע משכילה לBצל כל שניה עד תום.



לקראת סיומו של האירוע נטע נגעה בקצה המזלג מה עתיד להתחדש במאק , ג'ל גבות מקבע, צלליות חדשות. אני אישית סקרנית לבואן של המברשות החדשות - אולי נראה כמו מברשת שיניים אך מבחינה ארגונומית, סופר נוח לאחיזה ושימוש.



נטע יפיפיה, מעניינת ורהוטה וניכר בכל מילה ומילה שהיא נהנית ומסופקת במה שהיא עושה. אומרים שחלק קטן מאוכלוסיית העולם עוסק למחייתו בדיוק במה שהוא אוהב ורוצה, נטע בורכה, אנחנו הרווחנו.

הצצה למעט מהאיפור של נטע

תודה לנטע על חוויה מענגת ומצגת מעניינת, עכשיו כשאתן מתאפרות לכן במוצרים האהובים עליכן של מאק, איפור מקצועי אתן בהחלט סופר מודל לעצמכן.

עוד פרטים תוכלנה למצוא בעמוד הפייס של נטע כאן




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה