17 בפברואר 2013

OFRA WINTER COLLECTION 2013 & Mikaella Beauty





OFRA השיקה קולקציית חורף מיוחדת ומגוונת, הוזמנתי להשקה והתייצבתי בשמחה שכן כל מוצר שדגמתי משלהם, היה מאוד מוצלח. החל באריזה וכלה במבחן התוצאה.

מייק אפ מינרלי אבקה - Derma-Minerals Powder


יח"צ

כוכב הקולקציה הוא מוצר מאוד יחודי לדעתי - למרות שבשוטף אני אישית איני זקוקה (עדיין) ליחודיות שבו עדיין לכל אחת מאיתנו יש את הימים/התקופה שבה מ.אפ שכזה ישדרג לה את המראה ואת התחושה:
מייקאפ מהליין המינרלי Derma Minerals Lineהפורמולה המבוססת על מינרלים ומסנני קרינה טבעיים. מרקם אבקתי המעניק כיסוי מלא. אבקה מיקרונית עדינה ביותר וטחונה דק דק. מתיישב היטב בכל הנקבוביות כולל הקמטוטים העדינים ביותר ומעניק מראה חלק ואחיד. מומלץ במיוחד לבעלות עור בוגר ולבנות הגיל השלישי להסתרת קמטים. מתאים לכל סוגי העור כולל עור רגיש ואקנתי. 


יח"צ

לא התנסיתי בו אולם באירוע הודגם המ.אפ על דוגמנית שעל פניה אקנה. המ.אפ נתן לה כיסוי מלא ומושלם בהנחה קלילה טישטש את שנדרש אך עם זאת לא נראה מסכתי או כבד.
5 גוונים המותאמים לכל גווני העור, לקבלת מראה אחיד ולהחדרה טובה של המייקאפ לקמטים מומלץ להשתמש במברשת "קבוקי" בתנועות סיבוביות. (מחיר 190 שקלים)




מליין המ.אפים כדאי לבחון גם את Wet & Dry Powder Foundation - מ.אפ פודרה לשימוש כפול: במצב יבש כמייקאפ או פודרה או במצב רטוב כמייקאפ.  נטול שומן (Oil Free),מתאים לעור מעורב עד שמן כולל עור אקנתי. לקבלת מראה מט מומלץ להשתמש בספוגית מתנפחת מסיליקון במצב רטוב (לח) או יבש לפי הצורך. כפודרה מומלץ להניח מעל האיפור ישירות על הפנים באמצעות מברשת פודרה. גוון 41 הוא הפופולארי והנייטראלי מביניהם.

שפתון עמיד במרקם נוזלי - Long Lasting Liquid Lipstic 




יח"צ

דבר היצרן: 
רכיבים מקבעים ממגוון אבקות מינרליות המעניקות גימור של פודרה לצד שעוות קלנדולה צמחית אשר עוטפת את השפתיים ומקבעת את הפיגמנט באופן הדוק ולשעות ארוכותהשפתון העמיד הנוזלי של OFRA אינו מייבש את השפתיים בזכות שילוב של קומפלקס לחויות לתחושת רכות מתמשכת.




מעשית: 
ראו הוזהרתן - שפתון להתאהב, זה לא מרגיש כמו גלוס ולא מתנהג כמו גלוס אלא  שפתון לכל דבר. אפליקטור נוח למריחה, מרגיש ומתקבע כמו שפתון, מלא לחות ועמיד. הגוונים יפים אחד אחד, 5 גוונים ויש עוד בדרך. אריזת פלסטיק פשוטה עם מכסה שחור עליו מוטבע שם המותג באותיות כסופות. אשר לעמידות, קפה ועוגת שוקולד עטורת קרם, לא הזיזו לו (מחיר 104 שקלים).





אני דגמתי את SANSET BEACH המשמח, שגרם לי חשק לשים כובע קש ולשתות קוקטייל על שפת הבריכה (זה רק החזאי שלא משתף פעולה).

מייקאפ פיקסר  - MAKEUP FIXER  


יח"צ


דבר היצרן:
לשם פעולה כפולה: * בתום הנחת האיפור הוא מקבע את האיפור למקוםבהתזה הוא יפעל כמרענן פנים ויסייע בהדגשת הגווניםהשימוש בפיקסר של OFRA שומר על חיות הצבעים ומונע את דהיית האיפור במשך 8 שעות לפחות.
אופן השימוש: בגמר מלאכת הנחת האיפור על הפניםהתיזי מעט מתרסיס הפיקסר מול פנייך, כמו ענן שקוף
כעת העבירי את פנייך דרך ענן (צעדי לתוכו) יופעל מנגנון הקיבוע. מאותו רגע לא תזדקקי כמעט לטאץ' אפים במהלך היום והאיפור לא יימס על פנייך גם בתנאי חום ולחות קיצוניים.





הפיקסר הראשון שהיה לי הם המים הטרמליים של אוון, כל מסנן קרינה שקניתי לווה באחד מוקטן, חברותי שמחו לקבלם ואני לא השתמשתי בו. הפיקסר של עופרה הוא במרקם אחר. הוא רב תכליתי, ניתן להתיזו לרענון לפני איפור, ולקיבוע אחרי.  בעונה זו של השנה הוא פחות הכרחי העיני אך בלחות הקיץ התל אביבי אני מצפה ממנו לגדולות. היתרון ממנו אני נהנית כעת הוא הריח הנעים, אשר גם הוא מעניק של תחושה של קיץ ורצון לים עת אני מתיזה אותו על שיערי. - יש להתיז מרחוק, לפחות 30 ס"מ מהפנים (מחיר 99 שקלים)
** שמנה לב, את הפלסטיק השומר על מעצור הספריי יש לשמור ולהחזיר אותו למקומו אחרי כל שימוש.


  שפתונים  - 8 גוונים חדשים לעונת החורף-  Lipsticks  


יח"צ
דבר היצרן:
קולקציית שפתונים במבחר גוונים בגימור מבריקמטפורמולה עשירה בלחות עם נוגדי חמצון,וויטמין E וקרם הגנה טבעי המאפשרת מריחה קלה ומקנה לשפתון אפקט הגנה על השפתיים.שפתון עמיד בעל פיגמנט חזק ובולט (מחיר 98 שקלים)





ברשמי מהשפתונים הנהדרים שיתפתי בפוסט הזה . קשת גוונים מוצלחת ולבישה, שכל אחת תמצא בה את הגוון שלה. השפתון חמאתי, מלחח ונעים על השפתיים, אטום וצלח בקלילות קפה ועוגיה. הוא ושפתון הטיפוח עם ויטמין E אותו סקרתי כאן, לא יוצאים מהתיק.


את מוצרי OFRA ניתן להשיג בבית OFRA Cosmetics USA ובבתי-ספר לאיפור וקוסמטיקה נבחרים ברחבי הארץ. לפרטים נוספים  בטלפון 1-700-706-646 ובאתר www.ofracosmetics.co.il







Mikaella A- Accessories/ Mikaella B- Makeup Brushes




דבר היצרן:

Mikaella יבואנית OFRA מביאה כעת גם את אחד הטרנדים הבולטים בעולם היופי של השנים האחרונות: הביוטי-אקססוריז - אביזרי איפור ויופי משלימים . ליין האקססוריז של Mikaella הינו אוסף מוקפד של אביזרי איפור וטיפוח ברמות איכות וגימור מהטובים ביותר בעולם.



מעשית:
האריזה הסטנדרטית נותנת תחושה של קניית מוצר מדף רגיל, אולם אם זה מה שמאפשר להביא לנו מוצרים איכותיים במחירים טובים אזי שווה. יש לי משיכה בלתי מוסברת לקבוקי, אוהבת מאוד את התחושה, את נוחות השימוש ואת צפיפות השערות (מחיר 78 שקלים) עוד קנתה אותי הפינצטה הורודה, לא רק בשל הצבע (יש גם בלבן ובתכלת) אלא כי נראה לי לפי הראש החד שהיא תמרוט כל שערה ושערה ואפילו הזעירה היותר (מחיר 80 שקלים) 
עוד בסדרה מברשות, מספרי גבות,  מעגל ריסים ועוד


את מוצרי MIKAELLA ניתן להשיג בבית OFRA Cosmetics USA ובבתי-ספר לאיפור וקוסמטיקה נבחרים ברחבי הארץ. לפרטים נוספים ניתן לפנות ליבואן, חברת מיקיילה ביוטי בע"מ בטלפון 1-700-706-646




ואתן יש לכן מוצר מועדף משל OFRA? שתפו

9 תגובות:

  1. לדברי היצרן גוונים נוספים בדרכם אלינו.

    השבמחק
  2. השפתון העמיד במרקם הנוזלי נראה לי משהו שאתחבר אליו מאד..
    גם הגוונים ממש יפים !
    המייק אפ המינרלי באבקה גם מסקרן

    השבמחק
  3. אם תראי את הגוונים במציאות, תחמדי עוד כמה, התמונות לא משדקפות אף פעם במדוייק (גל של של היח"צ) לכן קשה לי לקנות שפתון ברשת.

    השבמחק
  4. גם אני כמוך התאהבתי בשפתון העמיד
    לתחושתי הוא הראשון שלי מהסדרה, אבל לא האחרון

    השבמחק
  5. תיקון טעות, התאהבתי בשניהם, גם בשפתון הרגיל, אלה ממש שפתוני חמאה טיפוליים שגם מחמיאים ובכיסוי אטום.

    השבמחק
  6. השפתון הזה כל כך יפה, אני חייבת לקנות אותו בגוון הורוד העדין, נראה לי משהו שאני מאוד יאהב ;)
    ושאר הגוונים גם מאוד יפים, אבל בא לי לנסות את הבהיר הזה ;)

    השבמחק
  7. בסווץ' שעשית לשפתונים העמידים הכי אהבתי את השני משמאל, סגלגל כזה. את זוכרת איזה גוון זה היה?

    השבמחק
  8. לדעתי את מתכוונת לזה: http://ofracosmetics.com/longlastingliquidlipstick-plumas.aspx

    השבמחק
  9. אין מה להוסיף- המוצרים טובים מאוד.
    הכוכב שלי הוא השפתון העמיד- פיגמנט מטורף ועמידות מרשימה.

    השבמחק