17 בדצמבר 2012

CLINIQUE - Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm


Chubby Stick  


לקח לי זמן מה להתיישב ולכתוב את הפוסט הזה משתי סיבות, האחת:  מאלץ אותי להודות ש......זו לי הפעם הראשונה להתנסות בצ'אבי סטיק (מקל שמנמן)  ( & I LIKE IT ), האחרת כי רציתי קצת זמן לחוות ולהתנסות.

תמיד אהבתי שפתונים מלאים, כאלה אטומים שמכסים את השפתיים, מי שזוכרת את הגלוסים המהממים של DIOR ושל גרלן מלפני עשור, היה להם מרקם סמיך וכיסוי מלא.


כך עם השנים פחות ופחות שמתי גלוסים ושפתונים חצי שקופים. מצד שני, נוחות נשיאה בתיק, נוחות מריחה וקיצורי דרך זו אני. כשיצאו הצ'אבי לאויר העולם, כמו כולן הסתקרנתי גם אני, שפתון באריזת עפרון, נוח למרוח בלי מראה ונוח לנשיאה בתיק חייב להיות מוצר מנצח. עשיתי טעות פאטלית ושאלתי את הדיילת: אטומים או שקופים? וכך יצא שבשל "קבעון" אפילו לא דגמתי אותם, הפסדתי!



לפעמים מקבלים עוד צ'אנס ויצא שהוזמנתי להשקה המקסימה של 10 גווני שפתונים שנוספים בסדרה, סה"כ 16 גוונים. שאפו לקליניק שהביאו את כל הסדרה כולה ארצה. הדקורציה הייתה מהממת והשפתונים הוצגו על רקע פינוקים ומתוקים שרובאנו ככולנו חוטאות בהם, לא התאפקתי והבאתי לכן מעט מן התמונות.



הפרסומת המהממת שלהם עם קוביות הג'לי, ממש כמו סוכריות גורמת חשק לנסות את כולם, את הסטנדים הנוחים תמצאו באפריל, במשביר וברשתות הפארם, לבחור גוון, לשלוף מהסטנד, לשלם וללכת..



דבר היצרן:
צ'אבי סטיק הוא שפתון עשיר בלחות, חמאות, שמנים ונוגדי חמצון, המסייעים בהגנה על השפתיים וטיפוח. נוסחה המכילה חמאת שיאה, חמאת זרעי מנגו ושמן זרעי חוחובה, רפרוף של המוצר על השפתיים מותיר אותן רכות, גמישות ורגועות. השפתון מספק אודם טבעי של צבע וברק. צבע עמיד וכיסוי שניתן לבנייה בשכבות.




השימוש פשוט: מסובבים את הבסיס עד לחשיפת צבע נוסף, ומסובבים בחזרה בתום השימוש ולפני החזרת המכסה למקומו.
4 משפחות צבע. חומים, ורודים סגולים ואדומים/כתומים. אין צורך בחידוד וגם לא במראה, למרוח ולהמשיך בשגרת היום, הפיגמנט עשיר ונשאר למספר שעות, עומד יפה במבחן הקפה. עוד יתרון לצ'אבי - שפתון בלי גיל, לא מבליט קמטוטים ולא נטמע בחריצים של הפתיים אלא מרכך ומלחח אותן.


לא התאפקתי וטעמתי מהדקורציה (מקוה שלא גילו)

מעשית: אהבה ממבט ראשון, כשמם כן הם, מקלון עבה שבקצהו שפתון לחותי, חמאתי , מלחח ומחליק על השפתיים, עמד יפה במבחן הקפה. המראה הוא של גלוס עם צבע, מדגיש ומחייה את השפתיים. הצבעים החזקים פיגמנטיים יותר והטבעיים יותר שקופים, שכבה אחת ללחוח וברק טבעי, אפשר לבנות בשכבות לקבלת מראה יותר מורגש, כלכך נעים על השפתיים



קליניק נתנו בהם גם שמות אבל לי תמיד קל יותר עם מספרים. הגוונים הכי יפים בעיני? קשה לבחור, אם בכל זאת: 12 - כתום קורלי  פיגמנטי, 15 - ורוד פיגמנטי עם נוכחות. היורשת לא היססה, ניסתה, התפעלה מהלחות ומנוחות המריחה ומייד אימצה את מספר 10 (העליון מבין השניים בתמונה), גוון שפתיים טבעי והודיעה לי בחגיגיות שהוא לא יוצא מהתיק...שלה.
אאל"ט נאמר לנו ש 5 הוא הגוון האהוב  ביותר בעולם. (כל 15 שניות נמכר צ'אבי סטיק WOW)


מספר 11

עוד התפעלתי מ 11 - אדום לוהט, הוא בהחלט על הכוונת שלי, במבצעים שיש כדאי לקנות שניים (או להתחלק עם חברה)
125 מחיר רשמי, לרגל ההשקה 99 שקלים. צמד יעלו 179 שקלים ובקניית שניים...מסקרה ב 99 (בדקו אלו משתתפות במבצע)


נ.ב.,  לא התאפקתי והוספתי לי לאוסף גם את האדום הנכסף.




קליניק מבטיחה לנו הפתעות רבות בתחום האיפור, רואות את המסקרה במרכז הסטנד: הי איפקט בגרסתה החדשה,  דגמתי אותה והיא מעניקה מראה ריסים מלאכותיים, במילה אחת מדהימה - יש למה לצפות...

ואתן, חובבות צ'אבי? יש לכן גוון מועדף? שתפו





16 תגובות:

  1. מקסימים, מקסימים, מקסימים! בינתיים יש לי רק את גוון מספר 2 אבל אין לי ספק שהאוסף יורחב בהקדם :) וגם המסקרה עושה רושם טוב, כל הכבוד לקליניק!

    השבמחק
  2. אפשר פירוט על העמידות? שורד אוכל ושתייה?

    השבמחק
  3. אפשר פירוט על העמידות? שורד אוכל ומים?

    השבמחק
  4. אני חייבת חייבת את 11- האדום
    הפיגמנט שלהם ממש מוצלח.

    השבמחק
  5. בחיי שהיססתי אם להיכנס לפוסט, פשוט כי אני כל כך רוצה שיהיה לי צ'אבי סטיק וכל כך לא יכולה להרשות לעצמי להוציא עליו כסף כרגע! והתמונות שצילמת לא בדיוק עוזרות להרגיע את החשק הזה... הם כולם נראים כל כך חמודים ומתוקים. יום אחד... P:

    השבמחק
  6. תודה על הסקירה, הצ'אבים האלה מסקרנים אותי!
    תוכלי לפרט על העמידות? שורדים אחרי אוכל ושתייה?

    (מקווה שההודעה הזו תעבור, מנסה בפעם השלישית)

    השבמחק
  7. תעשי כמוני (אני רצינית) יש לי פנקסון עם וויש ליסט, רושמת לי ממה אני מתלהבת ולא רצה ישר לקנות, אם ההתלהבות נשארת ונשארת אזי הוא עובד לסדר עדיפויות רציני.

    השבמחק
  8. אז ככה: הופתעתי מהפיגמנט יחסית למוצר שציפית ממנו לא יותר מאשאר לברק שקוף. לא דביקים לא מבריקים. את מבחן הקפה שרדו יפה, יש הכתמה מאוד קלה של הכוס, גם עוגיה קטנה ולא דביקה אלפחורס למשל :)
    . ארוחה - תאפשר לך את הכיף שבחידוש השפתון.
    נוח מאוד למרוח אותם, נעימים מאוד על השפתיים - והאריזה ביננו , תאוה לעיניים.

    השבמחק
  9. אני מתה עליהם! יש לי כבר 6 לדעתי והם מעולים!

    השבמחק
  10. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  11. אני בעניין של ה chunky cherry... :)

    השבמחק
  12. מספר 5, סוג של תאום לעגבניה מספר 11 שלי

    השבמחק
  13. הצבעוניות של התפאורה (שהייתה טעימה מאוד) מוצלח ביותר.
    הגוון שהתחבב עליי במיוחד הוא הורוד

    השבמחק
  14. טעמתי כמעט מהכל אבל רק אחד שלא לקלקל :)
    אהבתי את הורוד, קייצי מאוד, הכתום התקבל כקורל מקסים (הגוון החיצוני שלו לא משקף) וכבר גמרתי לו את בשפיץ, אוף.

    השבמחק