22 בדצמבר 2012

ניחוחות של חורף בס.פארם



הזכרון הראשון שלי של בושם, הוא שאנל 5. אימי הייתה מקבלת מקרובי משפחה בחו"ל, מניחה במדף העליון בארון ומתבשמת ביציאות ואירועים. (עד היום בעיני הוא הבושם הניצחי אבל מאז החכמתי והכרתי עוד ועוד)

בשמים היה משקלם בזהב, היתה להם הילה. היום בושם הוא חלק משגרת הטיפוח שלנו ובמבצעים אפשר להצטייד ולהנות ביותר מאחד.



הוזמנתי להשקה של אירוע הבישום ואני כאן כדי לשתף אתכן:
לסופר פארם - 184 סניפים. בילדותי היה סניף משביר לצרכן אחד בכל עיר,  עם מחלקה אחת ובה מוצרי טיפוח ויוקרה יקרים. היום יש בארצנו כבר (כמעט) הכל, לפעמים גם בזול.



מסתבר שהאישה הישראלית הממוצעת מחזיקה 4 בשמים באופן קבוע על המדף, אצלי ספרתי יותראבל כבר מזמן הודיתי שאני מכורה ו...לא ממש מנסה להיגמל.

ג'ימי צ'ו


בקיץ נעדיף קלילים רעננים יותר ובחורף נמשך על הכבדים בעלי הנוכחות. אני אישית מעדיפה בשמים עם נוכחות שכן הם מתמזגים עם עורי ועמידים לשעות רבות.

קלווין קליין


היום בשמים הם נחלת הכלל, כל אחת יכולה לפנק את עצמה בריח אהוב.  יש במחיר שווה לכל נפש, סופר פארם מצהירה כי יש לה מחירים קבועים כך שתמיד תמצאו את ההנחה האמיתית מהמחיר הנקוב לצרכן. ישנם מבצעים מ 79 שקלים, 100  150 ובקפיצות של 50 ש"ח מעלה.

לקראת עונת החורף ס.פארם יצאה במבצעים מיוחדים.

בולגרי 200 מ"ל

באירוע הוצגו בפנינו בשמים בגודל מיוחד 200 מ"ל אותם תוכלו למצוא בפארם במחירים מיוחדים כדוגמת: ז'אן פול גוטייה, איסי מיאקי, קליון קליין ועוד. אני אישית קונה את הבשמים שלי בגודל 50 מ"ל בד"כ, אולי זה לא כלכלי אבל אני אוהבת לשנות ולהתחדש בריחות וכשמחזיקים כמה במקביל ב 100 מ"ל, הם לא יגמרו לעולם :)

נרסיסו רודריגז


ישנם בשמים שתמיד אחזור אליהם  ויש אחרים שהם בני חלוף. כשיצא איטרניטי של קלוין קליין הייתי מטורפת עליו, וגם בן הזוג "נאלץ" להתאים עצמו אליו. את BLV הקלאסי חזרתי וקניתי לו. סוניה ריקל שיגעה אותנו בבקבוקים היפיפיים שלה, לבשמים פחות התחברתי מה שלא הפריע לקנקן להתנוסס על שולחן האיפור שלי. לעומתם את פלור דה מאל של גוטייה אשר הדהים אותנו בעיצוב היפיפיה של גוף האדם, איני מפסיקה לרכוש עבור בן הזוג...כי אני מזליפה אותו לא פחות ממנו - בושם מושלם (מישהי מצטרפת איתי לעצומה כי מוציאים אותו מהמגוון?), נרסיסו רודריגז המם אותי עם הבושם שלו המקורי FOR HER, את או דה סוור של סיסלי תמיד תמצאו אצלי על המדף, אחד הבשמים הכי נשיים שנתקלתי בהם.

איסי מיאקי 200 מ"ל

כשאני רוצה בושם אני מזליפה מעט ממנו עלי בפארם, נשארת איתו להמשך היום כדי להתרשם מעמידות ומהתפתחות תווי הריח ורק אח"כ מחליטה, לפעמים תו שני, שלישי מפתיע לטובה ולעיתים ההפך.



קצרה היריעה מלהכיל, במבצעים: גרלין, גוטייה, איסי מיאקי, ג'ימי צ'ו, מונבלאן, קלווין קליין, ואן קליף, בולגרי, לנווין ועוד.




שימו לב למבצעים. בקניה מעל 399 ש"ח נטו לאחר הנחות, כולל כפל מבצעים תקבלנה 50 ש"ח לקניית: בישום, איפור וטיפוח המשתתפים במבצע. - חפשו את הבשמים המשתתפים במבצע





הנבחרת היא:  EAU DU SOIR לבית SISLEY, שאנל 5 הנצחי ומהבשמים שיצאו השנה נלהבתי מהבושם Le Petite Robe Noir לבית GUERLAIN , סקרתי אותו כאן

קיבלנו מספר טיפים, מן הסתם חלקם מוכרים ובכל זאת:
- אזורי הבישום- יש להתבשם בבושם בנקודות הדופק: סביב הטבור, עוברים לנקודת דופק על מפרק כף היד, מאחורי האוזניים ומאחורי הברכיים.
- בחורף מומלץ להתבשם בבשמי א.ד.פ המלווים אותך למשך כל היום והנם דומיננטיים יותר.
- במידה ומתיזים בושם עם אלכוהול יש להימנע מאזורים חשופים ביציאה החוצה לשמש כדי למנוע הופעת פיגמנטציה על האזורים.
- להעצמת ניחוח הבושם מומלץ לשלב בקרם גוף ודאודורנט תואמים.
- על מנת לייצר חותם אישי ניתן לשלב בין מספר בשמים במקביל- המייצרים קוקטייל בישום אידיאלי בחורף.
(אני לא ניסיתי ואתן?)

ולסיום טיפ שקנה אותי: הזליפו בושם על הצעיף  שלכן, הוא ישאיר שובל ניחוח נהדר, אשר ישמור על נוכחתכן בחדר הרבה אחרי שתעזבו אותו...


ואתן, תשלמו יקר עבור בושם נכסף? יש לכן אחד מועדף? שתפו


4 תגובות:

  1. אני פשוט אובססיבית לבשמים כמה שיש לי אני לא מפסיקה לקנות! :) חח

    השבמחק
  2. כמו שכתבתי השליטה שלי בזה היא דרך ההתנסות, לא קונה בושם בספונטניות.
    שלא כמו שפתון שאת רואה מייד את התוצאה. מתיזה, הולכת הביתה
    ו"ישנה" על זה
    מה גם שלשותף (בעלי) ולי יש הסכם לא כתוב שרק ריח ששנינו אוהבים נכנס הביתה.

    השבמחק
  3. 4 בשמים? אוי אני בחריגה...
    המועדפים שלי- דולצ'ה, שאנל מדמואזל, נועה של קשארל, ג'אדור של דיור וכרגע לא עולה לי עוד בושם

    השבמחק
  4. חריגה בבישום (איפור וטיפוח) אין דבר כזה :) תסכימי?

    השבמחק