8 בנובמבר 2012

CLINIQUE - Even Better Eyes Dark Circle Corrector




את הסרום של Even Better הכרתי עוד טרם עלייתו ארצה. הביאו לי אותו מארצות הברית, סקפטית ככל שהייתי התמדתי למרוח אותו באדיקות יום יום, והתגובות הגיעו, לקח זמן  אמנם, אבל הפיגמנטציה הובהרה. מכתמי מוקה לכתמי נס קפה חלש. לא ספרתי כמה מיכלים כבר מרחתי מאז, יכולה להעיד שהרבה, כתבתי עליו (אחד הפוסטים הראשונים שלי אז, היו סלחניות) - כאן

Even Better Eyes Dark Circle Corrector

הוזמנתי להשקה, מניחה שמי שהגיעה לדוכני האיפור בפרמים וברשתות ראתה את הסטנד - קליניק משיקה תכשיר לטיפול בעיגולים כהים מתחת לעיניים  Even Better Eyes Dark Circle Corrector ובלי להבטיח הוקוס פוקוס מצהירה "תוך 12 שבועות הכהויות באזור העיניים יפחתו בשיעור של 30%". אני אומרת, התמדה תביא שיפור.


סדרת איבן בטר


היות ואין לי בכלל כהויות, הקשיתי על המדריכה בהשקה ושאלתי מה לגבי שקיות, מסתבר ש יש מעט השפעה על השקיות מעצם הפחתת הנוזלים אך היעוד העיקרי הוא הפחתת הכהויות



וכך לשם סקירה מהימנה, צילמתי את המוצר ו"נאלצתי" להעבירו לנסיינית בעלת כהויות מתחת לעיניים ששמחה להנתסות שהבטיחה לשתף אותנו בתוצאות.


מיועד לכל סוגי העור


הקרם מגיע בכמות של 10 מ"ל לשאלתי מדוע לא 15 מ"ל כמקובל, הוסבר לי כי הקרם מאוד מרוכז ונדרש מעט מאוד חומר בכל מריחה - מה שהתברר כנכון בהחלט.





מלבד טיפול ארוך טווח שנדרשת עבורו התמדה של 12 שבועות , הקרם אמור להבהיר את הכהויות "באשליה אופטית" במיידי, באמצעות טכנולוגיה יחודית של סיבים אופטיים שקופים הלוכדת את האור. הנסיינית שלי מניחה מעליו קונסילר. המדריכה בהשקה הדגישה שזהו טיפול שיש לתחזק אותו וברגע שנפסיק לאט לאט יחזור המצב לקדמותו.





הקרם עדין, נטול שומן, אך הספיגה אינה מיידית וכדאי לעסות מעט עם האפליקטור לשיפור זרימת הדם ופירוק נוזלים. יש למרוח אותו ב C הפנימי של העין. אינו מחליף קרם עיניים מטפח אותו אנו מורחות ב C החיצוני




הקרם בעל אפליקטור ארגונומי לרענון העיניים ושיפור זרימת הדם . הנסיינית שלי שיתפה כי בפעמים הראשונות הניחה מידי הרבה מהקרם, נדרשה לעיסוי ארוך, וספיגה איטית מה שהפריע לה להתאפר.






היא ממליצה להניח כמות מזערית , לעסות באפליקטור, קריר ונעים ולסיים בהספגת הקרם באצבעות ומציעה לחכות זמן מה לפני הנחת האיפור.




Even Better Eyes Dark Circle Corrector אינו קונסילר, תוכלו לצוות לו את הקונסילר שלכן ולהניחו מעליו, ניתן כמובן גם לצוות לו את All About Eyes לאפקט  ה "Power Couple"



לסיכום, אחרי כמה שבועות של שימוש, נמצא שהקרם חסכוני, נעים, אפילו מעט "מעורר" (קפאין) על העור, בהתמדה יש לנסיינית שלי ציפיה רבה לראות שיפור בכהויות. לי ברור שזה יקרה שכן נוכחתי בזאת על עורי, קראו כאן




אמרתם קליניק אמרתם טיפוח ושיפור פני העור, קליניק מכינה לנו הפתעות גם בשטח האיפור, יש למה לצפות...


את התכשיר במחיר השקה של 179 שקלים,  תוכלנה למצוא במשביר לצרכן, באפריל וברשתות הפארם.


ואתן יש לכן כהויות?  יש לכן פתרון מנצח? שתפו


* הקרם התקבל לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה