18 בספטמבר 2012

Maybelline Color Tattoo 24HR Eyeshadow



כמו תמיד אני מעט מאחרת למסיבה, אך הפעם היא רק התחילה.
על הרבה לאווים באיפור התגברתי השנה. לק שחור, כחול וירוק, הנחת אייליינר, למדתי להנות  מ BB, אבל יותר מכל גיליתי מחדש את מוצרי הקרם,  ראשית עם הסומק הקרמי של מייבלין שסקרתי כאן



צלליות הקרם Maybelline Color Tattoo עוררו סקרנות רבה  בעולם האיפור.  גם אני הושטתי לא אחת ידי אל העכבר להזמינן ב Ebay, אך לא הקשתי BUY שכן ההתלבטות בין הגוונים הייתה קשה לי (אני והתלבטויות זה לא חדש).



רבות השוו אותן לאלו של מאק, לא דגמתי כך שאיני יכולה להעיד. בהשוואה לצלליות הקרם הנפלאות של שיסיידו, האריזה בשיסיידו קומפקטית וקלה, אך בעמידות ללא פריימר יש לי הרושם שמייבלין לוקחת ובגדול.מוצר של מותג עממי, במחיר לא יקר ובאיכות ברמה גבוהה.


בפעם הראשונה שדגמתי אותן בפארם ניסיתי להניחן באצבע על העפעף, נמרח עלי צבע. הן כה פיגמנטיות ונמרחות בקלות שמספיקה נגיעה קלה. בנסיון נוסף כבר הייתי יותר מתונה ומעט חומר וקלילות רבה דגמתי ונשביתי.


דבר היצרן:
צלליות ג'ל קרמיות, מאוד פיגמנטיות עם עמידות עד 24 שעות. מדמה אותן למראה קעקוע שכן הן עמידות ונשארות במראה עז ומלא עד 24 שעות. שמנה לב, חלקן במאט וחלקן שימריות
אריזה:
מיכל זכוכית שקוף דרכו ניתן לראות במדויק את הגוון ומכסה פלסטיק מתברג.
מעשית:
איני זוכרת מתי לאחרונה נשארתי ערה 24 שעות, כך שעל זאת איני יכולה להעיד, אולם אין ספק שזו מהפיכה. קלי קלות זה שם המשחק, הצלליות רוויות צבע, נמרחות בקלילות, קל לעבוד עם האצבעות (כמובן גם עם מברשת). ניתן להשתמש בהן כבסיס לצלליות או בפני עצמן.




כל כמה שהתלהבתי מהסגולה והטורקיז, התתברתי יותר לגוונים השימריים. אפשר במשיחה אחת להניח על העפעף ולהרגיש מאופרת, ניתן לטשטש/לבנות שכבות והכי חשוב - לא נקווית בקפל העפעף!. אשר לפריימר, לבעלות העפעף הרגיל אין כלל צורך. על עפעפי השומניים החזיקו יפה למספר שעות, שזה הישג. אני תמיד מניחה מתחתן פריימר ושוכחת עד שמגיע הערב, אני נראית כאילו רק הרגע התאפרתי. ההסרה בכל מסיר איפור נוחה וקלה.
אין מושלם ולכן המינוס היחידי שבכל זאת שם,  הצנצנת הכבדה - לא  קל לנשיאה בתיק.



אני בחרתי (בכוון השעון):
לבן - 45  infinite white
כסף מיטלי - 50 eternal silver
זהב בהיר -  05 eternal gold (מהממת)


עוד בסדרה: 
סגול עז - 15 endless purple
טורקיז - 20  turquoise forever
ברונזה 35 on and on bronze
טאופ - 40 Permanent Taupe
אפור כהה - 55 immortal charcoal
שחור - 60 timeless black 

את הצלליות תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים במחיר 70 שקלים (ב 1+1 או 40%)

** שמנה לב - השמות והגוונים הנמכרים בארץ (אירופה) אינם זהים לאלה שבארה"ב.

ואתן, חובבות צלליות קרם? יש לך גוון מועדף? שתפו






13 תגובות:

  1. אז קנית או לא קנית?

    השבמחק
  2. תמיד משמח למצוא מוצר מצוין במחיר הוגן, והצלליות הללו נכנסות בדיוק לקטגוריה הזאת!

    השבמחק
  3. אני חושבת שהן זוכות בתואר "מוצר השנה"
    מאוד אהבתי את הצלליות (בנתיים נספרו חמש, והיד עוד נטויה)
    אני כל פעם שוקלת לרכוש את הטורקיז והסגולה אבל תמיד חוזרת לגוונים "הקלאסיים"

    השבמחק
  4. העניין הוא שאילולא ניסיתי את של שיסיידו לא הייתי יודעת להעריך את אלה

    השבמחק
  5. היד הושטה תחילה אל הסגולה אבל נמרח לי הצבע וחששתי שהן יותר מידי פיגמנטיות, הקלאסיים גם יתאימו ליותר שילובים עם "הנועזות, שכבר יש בארסנל. הסתכלתי באתר שלהם והופתעתי שהגוונים שונים למרות שגם שם יש 9 .

    השבמחק
  6. אין על הצלליות האלה! לגמרי מוצר השנה שלי :)
    אני לא מפסיקה לקנות אותן... אפילו שאמרתי לעצמי שלא אקנה את הגוונים החדשים שיצאו במהדורה מוגבלת בארה"ב, בסוף איכשהו "השתכנעתי" והן גם בדרכן אלי... :)

    השבמחק
  7. קל לשכנע את המשוכנעים. מבינה אותך, הן כלכך מוצלחות והגוונים שם שונים, מייבלין נותנים תמורה מלאה לאגרה - לא רק בצלליות.

    השבמחק
  8. יו איזה צבעים יפים בא לי גם לקנות ...

    השבמחק
  9. שימי לב, יש מאט ויש בשימור. אולי עדיין במבצע 1+1 והשישית ב 10 שקלים

    השבמחק
    תשובות
    1. כמובן שכוונתי לשלישית בעשרה שקלים

      מחק
  10. כוונתי השלישית...בעשרה שקלים

    השבמחק
  11. תבדקי אם יש עדיין מבצע של 1+1 והשלישית ב 10 שקלים

    השבמחק
  12. איזה כיף שהתייחסת לדבר החשוב מכול -כפל העפעף! המחלה שלי לצערי הרב. אין צלילית שלא מגיע לשם איכשהו (טוב אולי חוץ מהעמידות של בובי בראון שחומקות משם איכשהו)

    השבמחק