3 באוקטובר 2012

L'Oréal Paris - COLOR RICHE NAIL

COLOR RICHE



לקים זו אהבה גדולה שלי, אין כמותם לשפר את מצב הרוח.



חיכיתי בסבלנות רבה לעלייתה ארצה של סדרת הלקים  COLOR RICHE NAIL, אשר ראיתי בבלוגים ברחבי הרשת כבר באביב. בקבוקטנים , ממש כמו ממתקים, סוכריות/מסטיקים צבעוניים. 5 מ"ל הכמות. פורמולה מוצלחת, מברשת רחבה כמו שאני מעדיפה ו 60 גוונים.



משערת אני כי אילו היו לי כל גווני הקולקציה,  לא הייתי נדרשת לקנות שוב לק [אך מן הסתם הייתי קונה :) ]



אל מול טפטוף הגשם והעננים המבשרים בוא הסתיו, התרסתי ובחרתי את הלק הקורלי שבחבורה, חי ומחמיא.

Dating Coral

הנחתי בסיס. מברשת רחבה, קלות בהנחת החומר מבלי שיתפזר, מריחה אחת עד שתיים (הזרת נדרשה רק לאחת, לכיסוי מלא) ללא פיזור או נזילה של החומר. שכבה שניה השלימה את המראה, ללא הנחת TOP COAT שכן היצרן מעיד כי הטופ כבר בפנים. נצפה ברק יפה ועשיר ללא דהיה.


מייד לאחר המריחה.


משך ארבעה ימים שלמות. אי אז הופיעו צ'יפציפונים קטנטנים, בהתחשב בטרחת החג, בישול, אפיה ושטיפת ידיים ללא סוף, מעולה לטעמי.



לאחר חמישה ימים

מריחה חלקה, פורמולה סמיכה במידה הדרושה, גוון חי ועשיר. אהבתי את Dating Coral לעת עתה הוא בקדמת המגירה!





אריזה:
בקבוק זכוכית מלבני, אני מוצאת שזה מאוד נוח לאחיזה. גודל מינאטורי עם פקק מוזהב, עליו חרוט המספר - לוריאל נתנו בהם שמות אקזוטיים לטובת חובבות שמות ללקים. ניתן לראות את הצבע במדויק, קל לנשיאה בתיק. בקבוקטנים אני קוראת להם. מתוך 60 גוונים משערת אני שכל אחת מאיתנו תתלהב מכמה וכמה, לאירוע, להנאה, להתאים למצב הרוח או לעונות השנה.





דבר היצרן:
      פורמולה על בסיס ג'ל למריחה קלה בעובי הנכון וכיסוי אחיד על כל הציפורן.
מברשת מעוצבת בעלת זיפים שטוחים ומעוגלים המאפשרים מריחת לק נוחה ואחידה. 
פורמולה המכילה TOP COAT לברק מוגבר לאורך זמן.
הגוונים משלבים פיגמנטים, צדפות פנינים ואפקטים אופטיים.



מעשית:
אני סבורה שלקים "עונדים" ממש כמו אקססוריז. הם מחמיאים ליד, מעדנים אותה ויש בהם בעלי נוכחות עזה ופיגמנטית עד שאין צורך בתכשיט בנוסף.



פורמולה חלקה הנמרחת באופן אחיד, מריחה אחת עד שתיים בלי פיזור מיותר של חומר, שכבה ראשונה לכיסוי מלא, שניה לשלמות. אסתייג ואומר שדרגת כיסוי ועמידות לדעתי,  תלוי פיגמנט. הבהיר דוגמת 201 הורדרד אינו מכסה את "הלבן" של הציפורן ובעיניי יתאים עבור "מניקור צרפתי" לעומת אחיו 210 ורוד פוקסיה עז בו שכבה אחת תביא לכיסוי מלא, אני תמיד אשים 2 לשלמות ועמידות.



המברשת - מאז שיש מברשת עבה  ללקים אני מרוצה. נהנית מן המברשת הרחבה, האוחזת היטב בפורמולה למריחה אחידה, בלי בועות או גבשושיות.


       שכבה אחת על גלגל צ. אטום

משמאל לימין:
602 - Perle De Jade   טורקיז עדין ומחמיא לכל גוון עור. תידרשנה 2 שכבות לכיסוי מלא ועשיר.
201 - Rose Paradise   ורדרד חיור עד בלתי נראה - אידאלי לחובבות מניקור צרפתי.
302- Exotic Canaries  צהוב ואני זה לא, אבל למראה הבוהק האקזוטי, נראה לי שעוד רגע קט זה ישתנה (ולו רק כדי לקרוא תיגר על הסתיו המביא לי את החורף כאן ועכשיו).


שכבה אחת על גלגל צ. אטום


משמאל לימין:
403 - ספק אדום ספק ורוד, נאה לכל עונות השנה, שכבה אחת תספיק לאטימות מוחלטת.
210 - ורוד פוקסיה (הצבע הנראה בבקבוק)  - אוהבת ורודים אנוכי. משמח את העין, שכבה אחת תספיק.
408 - אדום עגבניה - גוון מאוד אהוב עלי שנדיר למצוא כמותו, שכבה אחת לאטימות מושלמת. .




משמאל לימין:
603 - סגלפור מרשים - סגלגל אפור, הולם לעונה, תידרשנה שתי שכבות לכיסוי מלא.
409 - בורדו ומפירי מהמם,  צבע פופולרי אצלי בחורף, גם כפדיקור, אפשר אחת אך עדיף 2 שכבות לכסוי מלא.
608 - אחרון חביב מאוד, היפיוף שבעשיריה, אפור מטאל, שתי שכבות תידרשנה לאטימות מלאה.



אבל (תמיד יש אבל) בכ"ז ישנן שתי תהיות. האחת, בארה"ב מגיעים הלקים בבקבוקים בגודל מלא (ושמות אחרים) ואילו הגרסא האירופית המגיעה אלינו, היא של המוקטנים. השניה,, המחיר הרשמי לצרכן הינו 40 שקלים.

לוריאל ישראל נתנה דעתה על כך. אנחנו מקבלות קשת גדולה של גוונים 60!!! לעומת פחות במחוזות אחרים. המחיר הינו 20 שקלים עד לסוף שנת 2012, בהתחשב באיכות הלק, המברשת והטופ שכבר בפנים סביר בהחלט. אולי סוף סוף נצליח לסיים בקבוק של לק?


קשת רחבה וגדולה של משפחות הצבעים השונות.  Orrea Light, מעצבת הצבע החדשה של לוריאל פריז אומרת שהמוטו שלה בבחירת הצבעים תוך שיטוטיה ברחבי העולם הוא "ליצור את הטרנד ולא ללכת בעקבות התכתיבים של האחרים!"  - אני אימצתי. 



את הלקים בכמות 5 מ"ל תוכלנה למצוא ברשתות, בפרמים ובפרפומריות המובחרות במחיר 20 שקלים.



ואתן, כמוני מסרבות לצו העונה או שדגמתן כבר את צבעי הסתיו? שתפו




* הלקים נשלחו אלי לסקירה





14 תגובות:

  1. שותפה לאהבה!! אחת ההתמכרויות הכי פחות מזיקות שלי בחיים :-)

    השבמחק
  2. שותפה להתמכרות =)
    אמרתי ואני אמשיך להגיד - צבעים עזים נראים עלייך נפלא!

    לגבי לסיים בקבוקי לקים בגודל מלא... סיימתי וסיימתי כמה :)
    שניהם של OPI הראשון זה שסיימתי אי פעם זה ביג אפל רד שאני כבר מתקרבת לסיום הבקבוק השני שלי.
    הגוון השני הוא סטרנג'ר טיידס מקולקציית שודדי הקאריבים שהוא אהבת חיי ואם הייתי צריכה לקחת רק לק אחד לאי בודד הייתי לוקחת אותו. ואין לי מושג איפה אני משיגה אותו שוה כי הוא סטוק אאוט בכל חנות אונליין שאני מכירה...

    השבמחק
  3. אני חייבת להעיר בכלליות שאלה מהלקים הטובים והנוחים ביותר שיצא לי להשתמש בהם :)

    השבמחק
  4. איזה צבעים יפים ,אהבתי מאוד את הסקירה שלך :}

    השבמחק
  5. תתחדשי! גם אני גיליתי שמברשת רחבה מאוד נוחה לשימוש

    השבמחק
  6. מזדהה איתך - ביננו לא רק שלא מזיקה, גם מייפה ומשמחת

    השבמחק
  7. שותפות כייפית, 100% לכל אחת.
    תודה חומד, מעדיפה כאלה בד"כ
    מבינה אותך, כשמוצאים אדום מושלם דבקים בו. היתה לי תקופה ארוכה בחיי שענדתי אך ורק אדום כזה, בשנים האחרונות אדום יותר ליציאות אירועים וחופשות ביום יום משלוללת עם גליטרים וצבעוניים. אדום זה הכי קלאסי בעיניי, גם בשפתון.
    קניתי רביעיית מוקטנים מהקולקציה, לא נפלתי ממנה אבל סטרנג'ר אהובך הוא הכוכב שלה לדעתי. באמתאין להשיג? אולי בארץ אבל אז המחיר בהתאם. אולי לבקש ממישהו שנוסע שיחפש עבורך?

    השבמחק
  8. אני חותמת, הבקבוק נוח לאחיזה, המברשת מעולה והפורמולה ממש מצויינת

    השבמחק
  9. עם 60 גוונים קשה לפספס. תודה, נהניתי מאוד לסקור

    השבמחק
  10. , מעדיפה את המברשת הרחבה, היא לא רק "חסכנית" בתנועות מריחה, גם החומר מתפזר בצורה שווה וחלקה.

    השבמחק
  11. קראתי את הפוסט שלך אתמול וכבר מיד אצתי לפארם לבדוק מקרוב :)
    עוד לא ניסיתי אבל מאוד אהבתי את האריזות הקטנטנות והמגוון. שמתי עין על כמה מהגוונים הכחולים-סגולים שלהם.

    השבמחק
  12. אני אהבתי את המברשת הרחבה ואת קלות הנשיאה בתיק. בגוונים לא קל לבחור יש המון

    השבמחק
  13. אל אלוהי, האם יש גוון המתאר את הקנאה...? נצנוצים בעיניים. סקירה מעולה.

    השבמחק
  14. אני סמוכה ובטוחה שכל גוון שתרצי יהיה שלך
    תודה :)

    השבמחק