6 באוגוסט 2012

L'ORÉAL - GLAM BRONZE WILD INSTINCT



יש לנו כאן מוצר מנצח!!!



בתקופתי נהגו לומר - שזוף זה יפה.



"טיגנו" את עצמנו בטן גב, מרחנו שמן אגוזים לשיזוף מהיר ועז יותר ושרנו יום יבוא.
עברו השנים, המודעות לבריאות עלתה והיום בשביל לצאת לשמש צריך להתמרח. אבל עדיין שזוף נראה ונחשב יפה.


לוריאל יצאו במהדורה מוגבלת של פודרה משזפת - ברונזר בשפת היום יום.

איני נוהגת להשתמש בברונזר למטרתו הראשונית - מראה שזוף, על כל הפנים. אלא משתמשת בהם להצללות קלילות ועיקר כסמקים.



דבר היצרןסדרת ברונזרים גלאם ברונז במהדורה מוגבלת לקיץ 2012 "ווילד אינסטינקט", משמשים כסומק ומעניקים לעור הפנים מראה שזוף קל, חושני ומנצנץ. גווני הסדרה גלאם ברונז, מעניקים מראה פנים זוהר ומשמשים גם כצללית



מעשית: לדעתי בשביל מוצר במחיר עממי העיצוב מאוד יפה, פלסטיק שקום מעוטר מסגרת ברונזה נוצצת, ממנה נשקף העיצוב. בחלק התחתון מראה ומברשת.
הברונזר מגיע בשילוב גוונים של חום בהיר וזהוב, השכבה העליונה שימרית ומנצנצת אך לאחר כמה שימושים העיצוב מועם, נשארת  שכבה שימרית מאוד עדינה ופודרה אחידה למראה. 
מה שאהבתי בפודרה זה שאי אפשר "להגזים איתה" שכן מלכתחילה הפיגמנט לא חזק מידי או חום מידי. יחד עם זאת היא עמידה.


המברשת היא גימיק נחמד אך הייתי ממליצה להשתמש במברשת משלכן לפיזור הברונזר ולפידור השאירו את המברשת במקרה הדוחק ל"תיקונים"



גם קומפקטית, גם יפה , גם ברונזר, גם סומק וגם צללית - 3 ב 1 זו אני




3 גוונים בסדרה,

·        גוון 301 LIGHT "into the wild".
·        גוון 302 MEDIUM "walk on the wild side"
·        גוון 303 DARK "born to be wild".


אני בחרתי את הבהיר כמובן, אך להתרשמותי כולם הם אינם כהים מידי.

את הברונזר בכמות 7.5 גר', במחיר 150 שקלים (לפני הנחות) תוכלנה להשיג ברשתות ובפארמים

ואתן? מניחות ברונזר? יש לכן אחד מועדף? שתפו



*את הברונזר קיבלתי לצורך סקירה


16 תגובות:

  1. נשמע שווה ניסוי. יאללה לסופר פארם :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. יקירה, אם יש לך לייפסטייל באמת היום כדאי זה "יום לייפסטייל"

      מחק
  2. מעולם לא הנחתי ברונזר, אבל אשמח לנסות :)

    השבמחק
  3. נראה מעניין, אהבתי את העיצוב
    אם רק לא היה רשום על האריזה לוריאל...

    השבמחק
  4. למה יש כל כך הרבה ברונזרים שיוצאים לשוק עכשיו? תוציאו גם סמקים! אני לא חובבת ברונזרים בכלל.. יותר מידי קל לטעות איתם :\

    השבמחק
  5. ישנם לא מעט ברונזרים שמתאימים לא פחות כסומק מאו דיפה. ממליצה לשוטט בפארם ולהתרשם, בעיקר אלא שמשלבים כמו גוונים באותו המוצר.

    השבמחק
  6. לזה אין לי תשובה :(

    השבמחק
  7. יש לא מעט ברונזרים שיוצאים במטרה לשמש גם ברונזר ומאימים לא פחות כסומק, היצרן גם מצהיר זאת. אפשר להתרשם מאלה שמשלבים כמה גוונים.

    השבמחק
  8. הוא בהחלט נראה יפה ומתאים לשימושים מרובים. כשראיתי אותו בפארם התרשמתי שהוא לא כ"כ יתאים לבעלות עור שמן/מעורב. אולי בנגיעות קלות מעל ברונזר אחר. שמחה שאת נהנית ממנו.

    השבמחק
  9. מוצרים שימריים לא תמיד יתאימו לעור שמן, מסכמה איתך ואולם צריך להשתמש במינון. אחרי מספר שימושי השימר מתעמעם ואז יתאים לכל עור.
    כעיקרון אני סבורה שבעור שמן אפשר להקפיד שלא להניח באזור ה T אך כסומק, היילייטר וצללית - למה לא.
    נהנית מאוד תודה

    השבמחק
  10. איזה ברונזרים מקסימים! שלושתם נראים מעולה וגם אני תמיד נמשכת קודם כל לבהירים יותר מביניהם. בתמונות ה- into the wild נראה מאוד מוזהב, טוב לדעת שעם הזמן זה מתעדן :)

    השבמחק
  11. אני בעד שיתחילו להוציא עוד ועוד ברונזרים בחברות העממיות, בסוף גם יגיע הברונזר מאט שאני מצפה לו!
    החדשים הללו נחמדים- נותנים מענה לשיזוף, להארה וכצללית=]

    השבמחק
  12. שמתם לב שכל דבר שמוציאה חברה יוקרתי בדילי מסוים יגיע גם לעממית. אז לוריאל נותנת פייט מוצלח. התרשמתי שגם האחרים לא ממש כהים.

    השבמחק
  13. אני איתך, הכל מגיע לעממי רק בדיליי

    השבמחק
  14. ברונזר שווה ביותר. יש לי ברונזרים של חברות יוקרתיות יותר ואיכשהו, זה מרגיש לי הכי מוצלח!

    השבמחק
  15. איןספק שהןא מוצר ברמה גבוהה. יש לי כמב וכמב ברונזרים, נדיר שאשתמשת בהם למטרתם המקורית

    השבמחק