31 במאי 2012

essie Spring 2012 Collection

A SPRING TO INVEST IN


קולקציית האביב של essie תפסה אותי לא מוכנה, כפטריות אחרי הגשם צצו להם סטנדים לבנים ויפים מלאים בבקבוקי הגוונים הפופלריים והמבוקשים של המותג ובראשם תמונה של ריבועי ששת גווני הקולקציה האביבית, במהדורה מוגבלת
בצד הלקים, מוצרים משלימים, בייס, טופ, מייבש ומוצרים טיפוליים


 בסניף הסופר פארם הקרוב לביתי, ראיתי את הדיילת עומדת עם סלסלת לקים ומסדרת אותם במקומם. חדש? שאלתי והיא נפנתה בחיוך ואמרה, לא' אנחנו פשוט לא עומדים בקצב, המדפים מתרוקנים במהירות.גרסא שונה מאלה הנמכרים במכוני הביוטי, מברשת עבה יותר ופורמולה ידידותית. בישראל נמכרת בסניפי הסופר-פארם.


אמנם נראה לי שאני במיעוט, אך לי קל יותר עם מספרי לקים מאשר עם שמות. אסי הגדילו עשות והסימון הוא במדבקה גדולה עם ספרות ואותיות גדולות וברורות - לי זה ממש כיף ועבור לא מעט מאיתנו זה מקל את איתור הגוון המבוקש.

ORANGE IS OBVIOUS
ORANGE IS OBVIOUS - הכתום שבשישיה, כתום אדום , גוון עם נוכחות, הצבע שלי הקיץ, אני מאוד אוהבת כתום.


מברשת רחבה וידית קצרה, מאוד נוחה למריחה, יש איזה פטנט במברשת שאוסף את החומר ומונע ממנו להתפזר, פורמולה שתענוג למרוח.

מספר ושם הלק ברור ובהיר

שכבה אחת הספיקה לכיסוי מלא, אני תמיד אוסיף שניה לשלמות ועמידות.


יש לי הרושם שיש בו מוטיב ניאון כלשהו, גימור בוהק אך לא מסנוור. אם לא כמניקור, אז כפדיקור - מהמם (תרתי משמע).

פירוט המרכיבים בעברית בגב הבקבוק

עמידות של שלושה ימים שלאחריה כבר לא התאפקתי ועברתי לנסות גוון אחר.

A CREWED INTEREST


A CREWED INTEREST - כבר שנים אני מחפשת אפרסק מושלם, עדין פסטלי, אך לא מידי חיוור, לא אחד ולא שניים הכזיבו ונזנחו במגירה. 208A הוא הגוון המושלם הנכסף והמדוייק שחיפשתי כל הזמן.




נדרשו 2 שכבות לכיסוי מלא, אני הוספתי שלישית לאטימות מלאה כמו שאני אוהבת, שכן המריחה אינה אחידה. הגימור נראה קרמי. הגוון כל כך יפה, שזה שווה את הטרחה. בעודי מורחת את הלק עלה במוחי הדימוי של צבע שמלת השושבינות, אפרסק עדין וענוג.




A CREWED INTEREST   האפרסקי  מקנה מראה שזוף לעור הידיים (או שהירושלמית שעברה לתל אביב מעט השתזפה?) מעדן אותן, העמידות שלו גבוהה מאוד. חמישה ימים התהלכתי איתו עד לצ'יפ ראשון.


NAVIGATE HER
NAVIGATE HER  - לטעמי כוכב הקולקציה. העונה התגברתי על לאו הירוקים וענדתי כמה מהם.




207A הוא ירוק מיוחד במינו, פיסטוק מעודן, שיהלום כל יד, בגד ואירוע.




פורמולה נוחה לשליטה, פיזור לא אחיד שידרוש 2 שכבות. אני מרחתי שלוש. ההנאה מהמברשת הרחבה והשליטה הקלה בחומר מקלה את העניין. 

הגוון שונה מהתמונה ונראה כמות שבבקבוק
גימור קרמי ועמידות טובה, מרחתי אותו כבר פעמיים ואני עדיין לא שבעה.




וידוי קטן, ESSIE עברו אצלי מועד ב' וקיבלו 100. מי ששיתפתי באכזבתי בשנה שעברה, מן הבקבוק הותיק בעל המברשת הדקה שהקשתה עלי את המריחה ומן הפורמולה הדלילה שהרחיקה אותי מ ESSIE , יבין את התלהבותי מהקולקציה ה"פארמית" של המותג.


עוד 3 גוונים בקולקציה: 
אדום קורלי, ורוד פוקסיה שימרי, לילך קרמי

OLE CLIENTE - אדום קורלי לוהט - לנועזות שבחבורה
TOUR THE FINANCE - פוקסיה שימרי לוהט - בעיני הפדיקור האידאלי לאביב 2012
TO BUY OR NOT TO BUY - גם לילך סגול, גם פסטל וגם טיפקסי - כל כך אני - שלמות.
אמנם יש לי לא מעט גווני לילך ולוונדר פסטליים אבל אני מתלבטת: לקנות או לא לקנות?


את הלקים שבפוסט ועוד גוונים נבחרים מתוצרת ESSIE תוכלנה למצוא בסניפי סופר פארם. 
13.5 מ"ל במחיר 50 שקלים.  לא מעט, אך מי שכמוני אוהבת את הפורמולה השונה והמברשת השמנמנה המאפשרת
מריחה קלה ונוחה, תוכל להנות מנגישות ולצאת עם השקית ביד ומיד.


ואתן, מעדיפות את הקולקציה שבפארם? בחרתן כבר את הגוון לאביב? שתפו


* הלקים נשלחו אלי לסקירה




9 תגובות:

  1. הכתום והירוק מדהימים!

    השבמחק
  2. קולקציה יפה.
    לי לוקח הרבה יותר זמן להתרגל למברשת ולפורמולה החדשה.
    הגוון הירוק נראה אצלך בתמונה עם הציפורניים ממש מנטה חזק ולא חיוור כמו שהוא.
    המדבקות על הלקים פשוט מחרידות, ממש חבל שלא השאירו את זה בתחתית.

    השבמחק
  3. לבנת לדעתי הקולקציה כולה מוצלחת, האדום אולי קצת פחות.

    השבמחק
  4. אכן קולקציה מוצלחת.
    זוכרת את אכזבתי מהפורמולה והמברשת שאני אישית לא הסתדרתי איתם? המברשתחלומית בעיני והפורמולה קלה למריחה. אני ממש רוצה את הלילך אך מתאפקת.
    את צודקת, הגוון הוא כמו שנראה בבקבוק, אוסיף הערה.
    מבינה את הרגשתך. אילו היה זה שפתון או פריט איפור אחר שיוצא איתי מהבית, מסכימה איתך ב 100%, אך על הלקים ששוכנים במגירה, ממש מקל עלי.

    השבמחק
  5. הגוונים מהממים
    כמובן שאני הכי אוהבת את הכתום שעושה לי את היום שאני איתו.
    מחמיא לך מאוד גם הירוק עליי לציין:)
    אני פחות אוהבת את המותג כי הוא לא עמיד עליי, אבל כשארצה כנראה שאמשיך להזמין מהרשת

    השבמחק
  6. הכתום מושלם ומהמם על ציפרנייך!
    תודה יקירה, הירוק הזה מטריף (ואם תראי אותי פעם עם צהוב, דעי שלא ממש נותרו יוד לאוים בלקים)
    יכולה להבין את ההזמנה מהרשת, גם קשת גדולה יותר של גוונים וגם מחיר. אאני נמנעתי להזמין אותו ברשת כי המברשת הדקה והפורמולה הדלילה התישו אותי ואילו הגרסא ה"פארמית" מאירה לי פנים.

    השבמחק
  7. תתחדשי! שלושתם מחמיאים לך מאוד. מודה שעוד לא התנסיתי בחדשים ואולי הגיע הזמן לנסות. מחר במקרה יש סופר פארם ליד חוג השיחה של בני אז.... :-)

    השבמחק
  8. אהבתי את הקולקציה הזו. כבר קראתי בכמה מקומות שהמרקם והמברשת של הלקים שנמכרים בפארמים שונים מהלקים שנמכרים בסלונים, וזה קצת מאכזב, כי אני מאוד אוהבת את המרקם של הלקים של אסי. עוד לא ניסיתי בעצמי לק כזה מהפארם, אצטרך לנסות...

    השבמחק
  9. הנסיון שלי עם הלקים ה"רגילים" היה לא מוצלח. לא התסדרתי עם הפורמולה הדלילה ולא עם המברשת הדקה. מאוד התלהבתי מהמברשת הרחבה עם פטנט שלא מאפשר לפורמולה "לברוח" והפורמולה הקלה למריחה.

    השבמחק