16 ביוני 2011

I'TS MY LIFE

 

את  לק  Life 289 ראיתי בפוסט של ליאן. בפעם הראשונה שראיתיו בסופר פארם דילגתי עליו בחופזה.
כשבחנתי אותו בנחת, הצצתי ונפגעתי. אין בנמצא לקים כאלה בסופר פארם מלבד אולי בודדים ב ORLY



סגול לילך עם מיקרו גליטרים זהובים ושימריות עדינה - שילוב מושלם. לא הצלחתי לצלמו כראוי
פורמולה מצוינת, שכבה אחת נותנת מראה מלא ושניה משלימה.
המברשת שודרגה, קרובת משפחתה של OPI, רחבה, מריחה קלה.

המצלמה עושה עימו עוול

ארבע גליטרים בסדרה אדום, ורוד (הקרוב העני של AHOY) כתום והסגול הנ"ל.

LIFE הוציאו לקים נוספים בגוונים אביביים ובמרקם קרמי - תוכלו לזהות אותם לפי הפקק השחור, (שימו לב שיש גם ריחניים בסידרת הפקק השחור), אם גם בהם המברשת שודרגה, אזי לדעתי הרווחתם.

22 שקלים בסופר-פארם לעיתים מבצע 1+1. אני רכשתי ב 10 שקלים עבור מחזיקי LifeStyle


איזהו הלייף שלכם?

13 תגובות:

  1. אוי, לא נעים לי. אבל אני נורא לא אוהבת לקים כאלה.
    המברשת של לייף שודרגה?! טוב לדעת. משהו שצריך לבדוק בהזדמנות.

    השבמחק
  2. אני אוהבת את הגוון.
    נראה יותר סגול בבקבוק.
    הוא אטום לגמרי?

    השבמחק
  3. ראיתי אותו גם בסופר-פארם אבל לא קניתי כי אני לא כ"כ אוהבת גליטרים וכאלו, מעדיפה את המרקם הקרמי. מה שכן, כמו שדנרה אומרת- בבקבוק הוא ניראה הרבה יותר סגול ובתמונה הוא יצא כסוף.
    הכי חשוב שאת אוהבת!

    השבמחק
  4. איזה כבוד שקנית אותו בזכותי!
    לק מהמם, אני מתה עליו
    מקווה שאת גם נהנת ממנו :))

    ויצא גם אדום בסדרה ? לא שמתי לב חח

    השבמחק
  5. VanityGirl - נעים מת מזמן, איפה נאמר שאנחנו אמורות לאהוב אותם לקים? אני נהנית ממנו ומן המחשבה שקניתי אותו על הדרך בפארם ולא בשיטוטי רשת והמתנה רבה.
    המברשת טובה!

    השבמחק
  6. danra - הוא בהיר יותר מהבקבוק אך כהה יותר ממה שהצלחתי לצלם. סגול עם גליטרים זהובים - כמו "קליידוסקופ"(מכירה?)של סגול וזהב. בשמש הוא מהמם!
    אטום מספיק כדי שאוהב אותו. אפשר לשים שלוש שכבות ואז יהיה אטום לגמרי

    השבמחק
  7. lian :) - הכבוד כולו שלך וכשצריך לפרגן עושה זאת באהבה!
    לא יודעת אם מהמם, אבל יפה מאוד יחסית למחירו ולנגישות שלו בסופר פארם.

    ישנם ארבעה: כתום, ורוד, אדום והסגול.

    השבמחק
  8. לא התחברתי אליו. ראיתי את כל המבחר ולא אהבתי אף אחד מהם

    השבמחק
  9. marina - כפי שכתבתי לוניטי, כל אחד וטעמו עימו. לדעתי הוא יפה, והמברשת: שדרוג אמיתי

    השבמחק
  10. אני עם וניטי, לא כוס התה שלי..

    השבמחק
  11. meital - מה זה קשור, אני בכלל לא אוהבת תה,רק קפה ושוקו.
    וברצינות - כל אחד וטעמו...
    אחזור ואומר שלמצוא בחברה ישראלית בפארם ו 10 שקלים לק כזה. זו התקדמות, תוסיפי את שדרוג המברשת. בסדרה עם הפקק השחור בהחלט שווה בחינה.

    השבמחק
  12. את צודקת, שווה בחינה, בפעם האחרונה התאכזבתי אבל אולי אחרי השינויים אשנה גם את דעתי.
    בכל מקרה, לא עם הלק הזה..

    גם לא כוס הקפה שלי! :P (את יודעת, כמו ג'ייקוב, לטעמך ול לטעמי)

    השבמחק
  13. מיטל - הג'ייקוב נהדר וכמוהו גם דוידוף, מה שלא מפריע לי בכלל לשתות טסטר צויס אם זה מה שיש.

    השבמחק